پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1400 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 101607

در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده مطرح شد:

گلایه شدید فرماندار شهرستان لنده از توزیع نامتوازن شاخص های سازمان برنامه ریزی استان/بی توجهی اداره کل راهداری به مطالبات مردم

فرماندار شهرستان لنده در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده با گلایه از توزیع نامتوازن شاخص های برنامه و بردجه در استان به شدت انتقاد و گلایه کردند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، تورج رزمجو در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده با انتقاد شدید از وضعیت تخصیص اعتبارات برنامه بودجه گفت: شهرستان لنده مظلوم واقع شده است و در شاخص های توزیع اعتبارات سازمان برنامه بودجه واقعا این مظلومیت کاملا مشهود است.

وی افزود: توزیع اعتبارات در استان می بایست براساس شاخص محرومیت ها بوده باشد و چگونه است که هنوز بیشتر روستاهای ما فاقد برق، آب آشامیدنی و جاده ارتباطی هستند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: هیچ کدام از مدیران کل نسبت به همکاری با بنیاد علوی همت و همکاری لازم را ندارند و برخی ها اصلا به تعهدات خود کاملا بی توجه هستند.

وی گفت: امسال ۷۲درصد شاهد رشد اعتبارات هستیم که امیدواریم با تعاملات فی مابین با سازمان برنامه بودجه نسبت به اجرایی کردن شرایط اعتبارات تخصیص همت و تلاش لازم را باید اجرایی کنند.

رزمجو گفت: برخی از روستاهای شهرستان چندین ماه است که زیرسازی شده اند ولی به دلیل عدم همکاری اداره کل راهداری و عدم پاسخگویی این اداره کل به حال خود رها شدند و عملا زیرسازی صورت گرفته در حال از بین رفتن هستند.

وی تاکیدکرد: ما نسبت به توزیع شاخص های تعیین شده از سوی سازمان برنامه بودجه واقعا گلایه مند هستیم چرا که هیچ گونه توجهی به محرومیت شهرستان ها در نظر گرفته نشده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت