پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1395 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 10228

کنایه لری به رییس مجلس شورای اسلامی

این نشان میدهد این لرها هستند که خوب خدمت میکنندوسردار هم به شوخی وجدی گفت تواین مملکت فقط لرها وترکها هستند که کار میکنند و دور وبرما را نگاه کن فقط لرها وترکها هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

این روزها در دسترس ترین نماینده کهگیلویه وبویراحمد، تاجگردون می باشد.
یکی از شاخصه های غلام رضا تاجگردون ، توجه به حواشی و جزئیات دیدارهایش می باشد به گونه ای که گاهی این حواشی جذابیت های خاصی به همراه دارد! البته در این بین هم ، معمولا این جزئیات و حواشی را به نوعی به رسانه ها می رساند!
اینستاگرام تاجگردون جایی است که معمولا این گونه خبرها از آنجا سردرآورده و رسانه ای می شوند.
به گزارش صدای جنوب، غلامرضاتاجگردون نماینده مردم گچساران وباشت درمجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس در جدیدترین یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: پنج شنبه که مجلس تعطیل بود حسب دعوت وبرنامه قبلی از نمایشگاه توانمندی های قرار گاه خاتم الانبیاء بازدید داشتم.

همزمان آقای لاریجانی هم که صبح همان روز قریب سه ساعت درخصوص برنامه ششم برای رفع ایرادات با ایشان ودولت جله داشتیم از نمایشگاه بازدید داشت وفرمانده قرار گاه جناب سردار عبدالهی از فرزندان دلاور مرد لرزبان است.

دکتر لاریجانی با دیدن من گفت دو لر درکنار هم ومن هم به شوخی به ایشان گفتم این نشان میدهد این لرها هستند که خوب خدمت میکنندوسردار هم به شوخی وجدی گفت تواین مملکت فقط لرها وترکها هستند که کار میکنند و دور وبرما را نگاه کن فقط لرها وترکها هستند.

ازحق نگذریم تلاش قرارگاه برای سازندگی بخصوص در دوران تحریم ستودنیست وامیدواریم بتواند خود را برای عرصه های بزرگتر بالا بکشدوفضارابرای بخش خصوصی دربخش های پایین تربازکرده ونقش خود را درمنطقه بی بدیل کند.

*هرچندکه این سخنان فقط به شوخی بیان شده است و تمامی اقوام در ساختن ایران اسلامی نقش دارند و متحدهستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت