پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 تیر 1400 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 102351

با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استانی در شهرستان لنده برگزارشد:

افتتاح و کُلنگ زنی ۱۲ پروژه عمرانی و زیر ساختی و توسعه شهرستان لنده+تصاویر

مراسم کلنگ زنی و افتتاحیه بیش از ۱۲پروژه عمرانی، زیرساختی و توسعه شهرستان لنده با بیش از ۸۳۰میلیارد ریال اعتبار با حضورمسولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

صدای جنوب

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، امروز و با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیران کل استانی، فرماندار و مسولان شهرستان لنده تعداد۷ پروژه‌های عمرانی، زیرساختی و خدماتی این شهرستان به مبلغ ۸۳۰میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شده است.

در این سفر یک روزه ابتدا پروژه احداث نقاط مانوری جهت تقسیم بار مصرفی شهرستان لنده بروی دو مدار به طول ۵۴۱ متر با اعتبار هزینه شده ۲میلیارد ریال تومان به نمایندگی از ۵ پروژه کاهش تلفات و توسعه شبکه شهری و سیم به کابل روستایی با جمع کل اعتبار ۳۰میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در ادامه نیز میدان شهید سلیمانی وساماندهی ورودی شهرلنده با اعتباری افزون بر ۴۰میلیارد ومشارکت ۱۰میلیارد ریالی بنیاد علوی با مشارکت شهرداری لنده کلنگ زنی شد.

در ادامه پروژه‌های کلنگ زنی نیز پروژه تامین آب اراضی کشاورزی دشت بن به مقدار ۵۰۰هکتار با اعتباری افزون بر۶۰۰میلیارد ریال اعتبار و در فازاول به مبلغ۱۵۰ میلیارد ریال با مشارکت ۵۰درصدی بنیادعلوی و جهادکشاورزی با اشتغالزایی ۲۵۰نفر کلنگ زنی شد.
در ادامه پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی نیز پروژه آسفالت محور‌های (دوک، کتج، قیام)به طول ۷کیلومتر اعتبار ۳۲میلیارد ریال وآسفالت وزیرسازی راه روستایی مال آخوند به طول ۲کیلومتر بااعتباری افزون بر ۱۲میلیاردریال کلنگ زنی شد.

در ادامه پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی نیز پروژه آسفالت محور‌های (دوک، کتج، قیام)به طول ۷کیلومتر اعتبار ۳۲میلیارد ریال وآسفالت وزیرسازی راه روستایی مال آخوند به طول ۲کیلومتر بااعتباری افزون بر ۱۲میلیاردریال کلنگ زنی شد.

در ادامه سفر یک روزه معاون استاندار به شهرستان لنده نیز پروژه آسفالت معابر روستای مالشیخ توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتباری افزون بر۲۰ میلیارد ریال با مشارکت۵۰درصدی بنیاد علوی وبنیادمسکن کلنگ زنی شد.

در ادامه کلنگ زنی‌ها نیز پروژه پارک روستای مال ملا با اعتباری افزون بر۸ میلیارد ریال با همکاری بنیادعلوی و بنیادمسکن، اجرای و پروژه‌های طرح هادی روستای شیتاپ اعتباری افزون بر ۱۵میلیاردریال با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مسکن و طرح هادی روستای بنه بلوط با اعتباری افزون بر۸میلیارد ریال با همکاری بنیادعلوی و بنیاد مسکن کلنگ زنی شده است.

پروژه اصلاح وبازسازی شبکه توزیع وتامین آب شرب شهرلنده توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان لنده با اعتباری افزون بر۱۵ میلیارد ریال بامشارکت بنیادعلوی آب وفاضلاب کلنگ زنی شده است.

پروژه بهره برداری از سایت شرکت ایرانسل در روستای سراسیاب  با اعتباری افزون بر ۴۰میلیارد ریال در روستای سرآسیاب با حمایت شرکت ایرانسل به منظور خدمات رسانی به مردم این روستا به بهره برداری رسید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت