پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1400 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 103177

برگزاری شورای ترافیک شهرستان چرام+تصاویر

فتاحی اصل در شورای ترافیک شهرستان چرام تاکید کرد با توجه به تخصیص اعتبار از مناطق محروم جاده چرام دهدشت هر چه سریعتر به پایان برسد به گزارش صدای جنوب؛دکتر هادی فتاحی اصل فرماندارشهرستان چرام در شورای ترافیک به بیان مشکلات و راه حل های برطرف نمودن آن پرداخته و اینگونه عنوان کرد:اگر در جایی […]

فتاحی اصل در شورای ترافیک شهرستان چرام تاکید کرد با توجه به تخصیص اعتبار از مناطق محروم جاده چرام دهدشت هر چه سریعتر به پایان برسد

به گزارش صدای جنوب؛دکتر هادی فتاحی اصل فرماندارشهرستان چرام در شورای ترافیک به بیان مشکلات و راه حل های برطرف نمودن آن پرداخته و اینگونه عنوان کرد:اگر در جایی لازم هم نباشد، علائم راهنمایی و رانندگی و تابلو ها را نصب کنید تا حداقل بچه های ما روش استفاده از آنها را یاد بگیرند.

وی در خصوص خط کشی عابر پیاده گفت:در خیابان ها محل عبور عابران پیاده را مشخص کنید تا نهادینه شود و مردم با آن آشنا گردند.

فرماندارچرام اینگونه کارها را فرهنگی دانسته وبیان داشت:این کارها فرهنگی است و شهرداری با همکاری پلیس راهور آنرا در اولویت قرار دهند، کار عمرانی مخصوص شهرها بر می گردد به خلاقیت و تدابیر که هست و یک کار کوچک می تواند از تصادفات رانندگی جلوگیری کند.

فرماندار در ادامه جلسه اظهار داشت:با توجه به اولویت و اعتبارات می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، چند مطلب را در دستور کار قرار دهید و در جلسات پیگیری کنید و از ادارات بخواهید که آیا انجام شده است یانه.

فتاحی اصل  به تجاوز به حریم جاده ها اشاره داشتند و بیان کرد:حریم جاده شیخ حسین و بلدان راهرچه سریعتر معلوم کنید تا مخلوط ریخته شود تا دیگر شاهد نباشیم هر روز افراد حتی سانتیمتر به زمین های خود اضافه کنند و برای آیندگان مشکل ساز نشود.

فتاحی اصل  به طرح یک طرفه کردن خیابان ها پرداخت و گفت: در کار گروه مطرح کنید تا کاری که می شود برای مردم صورت بگیرد.

وی به تعدد بریدگی ها اشاره کرد و اظهار داشت:تعداد بریدگی ها در شهر بین بلوار ها زیاد است، در بعضی شهرها کیلومتر ها راه باید رفت تا بریدگی پیدا شود، می بایست حداقل بریدگی را داشته باشند، این را انجام دهید تا فرهنگ سازی شود و مردم عادت کنند.

فرماندار به حوزه های تحت مدیریت فرمانداری پرداخت و گفت: مشخص شود حدود اختیارات فرمانداری شهرستان چرام از کجا تا کجاست، جلساتی با فرمانداری کهگیلویه بگذارید تا هم حدود تنگ پیرزال و کشتارگاه معلوم شود که جزو اختیارات ماست یانه و حوزه ورودی شهر تا چه حدودی در اختیار این فرمانداری می باشد.

جاده دهدشت به چرام آخرین موضوع مطرح شده بود که فرماندار چنین عنوان کرد:ما از اعتبارات مناطق محروم تخصیص اعتبار نمودیم تا هرچه زودتر به پایان برسد، خط کشی های وسط جاده از اختیارات هر ارگانی هست اصلاح کند تا رانندگان دچار آشفتگی تصمیم گیری نشوند، چندین خط کشی در کنار هم است و مشخص نیست کدامیک درست می باشد، مصوب کنید با هر اداره ایی است هرچه زودتر اصلاح نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت