پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1400 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 103950

در خطبه های نماز جمعه لنده مطرح شد :

گلایه امام جمعه شهرستان لنده از مدیرعامل آب فاضلاب استان/تزریق امید در جامعه با روی کارآمدن دولت مردمی

محمودی اصل گفت: در طی ماه های قبل مردم شهرستان لنده ضمن افت فشار وقطعی آب زیادی را متحمل شدند که بخشی متعلق به آب و هوا و عدم بارندگی است وبخشی دیگر ناشی از عدم توجه به مشکلات است و باید مدیرعامل آب وفاضلاب استان نسبت به رفع و حمایت لازم را ازمسولان شهرستان بعمل بیاورد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت:  مراسم تحلیف ریاست جمهوری در فضای خیلی خوبی با مشارکت و همدلی همه ارکان نظام برگزارشد که پس از تنفیذ حکم مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم صورت گرفته است.

امام جمعه لنده تصریح کرد: دولت مردمی از تاکیدات رئیس جمهوری بود که این مهم باعث رفع مشکلات و گرفتاری های مردم خواهد بود.

وی تاکیدکرد: مردم یعنی همه مردم نه فقط کسانی که به این رئیس جمهور رای دادند بلکه به عنوان یک امت واحده باید در مسیر سعادت و پیشرفت با غلبه بر کمبود ها باشد.

محمودی اصل گفت: فساد و تبعیض مشکلاتی است که چندین سال است کشور را با چالش های اساسی مواجه کرده است.

وی گفت: برنامه ریزی، انگیزه و اراده پولادین برای خدمت، جهد و تلاش برای رفع مشکلات مردم و انتخاب افرادی که فساد ستیز باشند و بتوانند در راستای رفع مشکلات مردم با روحیه جهادی عمل شود.

امام جمعه لنده گفت: انتخاب وزیران و رأی اعتماد به وزیران انتخابی می تواند روند کشور را در راه توسعه و پیشرفت پیش ببرد و بحث اعتماد به غرب و برجام بر اساس راستی آزمایی خواهد بود و تکیه دولت بر توانمندی داخلی خواهد بود و معطل وعده های غربی ها نخواهیم بود.

وی گفت: اگر با مدیریت وتفکر جهادی با تکیه بر نگاه داخلی صورت گیرد شاهد تحولات اساسی خواهیم بود و در عرصه رسانه و اطلاع رسانی نیز باید به درستی صورت گیرد.

محمودی اصل تاکید کرد: سرو صداها و تهدیدات پوشالی رژیم صهیونیستی در خصوص کشتی تجاری برعلیه ایران با موج سواری رسانه های بیگانه به راه انداختند که فرماندهان ما در سپاه و ارتش قاطع بوده است که این اقدام بیشتر خودزنی است که اسرائیلی ها به راه انداختند.

وی گفت: هرگونه حرکت احمقانه با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهند شد و این را باید صهیونیست ها خوب بدانند.

امام جمعه لنده گفت: هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار است، قشری که با بیان مشکلات مردم و آگاهی بخشی به مردم از رسالت سنگین این عزیزان است و اگر خبرنگاران نباشند مشکلات از دید مسولان مغفول خواهند بود.

وی گفت: روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، یکی از روزهای است که انسان های وارسته ای برای تعالی دین خدا با عشق به دین و میهین برای حفظ خاک و اعتقادات خویش از جان خویش گذشتند تا ضمن سعادت مندی خویش دین خدا را یاری کنند.

خطیب جمعه لنده گفت: در آستانه ماه محرم قرار داریم، ماهی که ما با عزاداری هایمان اعلام می کنیم که ما آماده دفاع از مکتب سیدالشهدا هستیم و با این امام عزیز عهد می بینیم که در برابر منکرات و زشتی ها بایستیم.

وی افزود: مسولان هیات مذهبی نیز باید برنامه ریزی لازم را برای رعایت پروتکل های بهداشتی را باید در نظر بگیرند وامیداریم این مراسمات در فضای باز برگزارشود.

وی تاکیدکرد:شروع به کار شوراهای اسلامی در شهرها وروستاها را داریم که پیگیری مشکلات مردم و انتخاب دهیار و شهردار را در دستور کار خویش قرار دهند که هرچه سریعتر و با رعایت شاخص های لازم به دور از منافع جناحی و طایفه ای بودن انتخاب شود.

محمودی اصل گفت: در طی ماه های قبل مردم شهرستان لنده ضمن افت فشار وقطعی آب زیادی را متحمل شدند که بخشی متعلق به آب و هوا و عدم بارندگی است وبخشی دیگر ناشی از عدم توجه به مشکلات است و باید مدیرعامل آب وفاضلاب استان نسبت به رفع و حمایت لازم را ازمسولان شهرستان بعمل بیاورد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت