پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1400 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 103983

تلاش و جدیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه برای واکسیناسیون جامعه هدف

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: با تلاش پرسنل مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه تا کنون ۲۷ هزار و ۱۶۴ دز واکسن کووید ۱۹ در این شهرستان برای جامعه هدف تزریق شده است.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: با تلاش پرسنل مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه تا کنون ۲۷ هزار و ۱۶۴ دز واکسن کووید ۱۹ در این شهرستان برای جامعه هدف تزریق شده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمدطاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود : تاکون ۲۲ هزار و ۱۵ نفر از جمعیت گروههای هدف شهرستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۵ هزار و ۱۴۹ نفر دز دوم واکسن را نیز تزریق کردند.

وی اظهار داشت: بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته و بر اساس اولویت بندی گروههای سنی اعلام شده ، مردم جهت تزریق واکسن می‌توانند به ۱۰۰ مرکز واکسیناسیون شهرستان کهگیلویه شامل کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، خانه های بهداشت، پایگاههای سلامت شهری و مرکز تجمیعی واکسیناسیون واقع در سالن ۱۷ شهریور دهدشت مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه توضیح داد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و برای حفظ سلامت شهروندان و کاهش بیماران مبتلا به کرونا، ضروری است رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به خصوص پرهیز از تشکیل و یا شرکت در اجتماعات با جدیت و اهتمام بیشتری از طرف عموم مردم اجرا شود که در غیر اینصورت عواقب جبران ناپذیری متوجه آنها خواهد شد.
طیب زادگان بیان کرد: روند رو به رشد بستری های مربوط به بیماری کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت در نتیجه عادی انگاری مردم و رفتارهای اجتماعی پر خطر آنان در مواجهه با این بیماری است.

وی با تاکید به رعایت نکات بهداشتی اعلام کرد: شهروندان برای عبور از پیک پنجم کرونا و جلوگیری از انتشار سریع این ویروس خطرناک، باید از هر گونه تجمع در قالب مراسم، مهمانی‌های خانوادگی و سفرهای غیرضروری به طور جدی پرهیز کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت