پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1400 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 104012

پیام تبریک مسئولین شهرستان لنده بمناسبت روز خبرنگار

مسئولین شهرستان لنده در پیام هایی جداگانه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، مسئولین شهرستان لنده در پیام هایی جداگانه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

پیام تبریک فرماندار لنده 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

ن ۚ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

روز خبرنگار فرصتی مغتنم ،طلایی، ارزشمند و گرانبهاست برای گرامیداشت مقام شامخ همه انسان های خلاق و فرهیخته که در راه تنویر و روشنگری به جامعه، سرشت وجوهره ذاتی خود را تقدیم انقلاب کردند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت پذیری، تعهد،تخصص و دلسوزی هستند.

خبرنگاران وجدان عالم هستی و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق وژرفای جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی ،اجتماعی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های بی دریغ شبانه روزی آنهاست.

بلاشک کارکرد وفعالیت رسانه های بومی ومنطقه ای در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی واختصاصی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.
و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه ، بسیار خطیر ،حساس وسرنوشت سازاست. چنانچه پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله) در حدیثی فرموده است “حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری، نهراس”

از روست که می توانیم حق گویی ،راست گویی،مردمداری و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم اینجانب به نوبه خود روز ۱۷ مرداد را به همه خبرنگاران ارزشمند ودلسوز تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

تورج رزمجو

فرماندار شهرستان لنده

************

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه لنده 

بسم الله الرحمن الرحیم
“ن. والقلم و ما یسطرون ”
۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز مقام خبرنگارانی است که همواره با سلاح قلم و با حفظ قداست و رسالت والای آن در جهت اعتلای آگاهی بخشی و سلامت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می‌کوشند و با حضور فعال و موثر در عرصه نبرد رسانه‌ای امروز که بخش مهمی از جنگ نرم به شمار می‌رود وظیفه‌ای مانند سربازان و افسران فداکار را در خط مقدم این رویاروی فرهنگی به دوش می‌کشند.
در حال حاضر این وظیفه خبرنگاران است که در جنگ رسانه‌ای نابرابری که برای خدشه دار کردن به چهره انقلاب اسلامی و ممانعت از ارسال پیام انقلاب به دنیا است، مقابله کنند و با قلم و اراده آهنین و اخلاق مداری خود بتوانند پیام انقلاب را به دنیا برسانند.
این روز، یادآور حماسه آفرینی‌های آن‌هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
به حمد خدا رسانه‌ها در جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدای خبرنگار، بر سرحرفه خویش با هیچ صاحب زر و زوری معامله نکرده اند و اصول انقلابی خود را که همان دفاع از مظلومان و انعکاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام می‌دهند؛ و “قلم” بهانه‌ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی‌شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای “خبر” خلاصه شویم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.
اینجانب این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده و آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه مطبوعات، رسانه و اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی و فعال در عرصه‌های مختلف خبری در شهرستان را از خداوند منان مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار روح الله ویسی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده

پیام تبریک امام جمعه شهرستان لنده 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با حمد و سپاس خداوند متعال و با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمامی اصحاب رسانه،  روز خبرنگار را برهمه مجاهدان این عرصه مخصوصا عزیزانی که قلم را باصداقت وحقیقت برصفحه تاریخ آشنا می کنند تا بتوانند گوشه ای از رنج و گرفتاری ملت عزیز را برطرف کنند، آنانی که چشم و گوش ملت رشید ما هستند و با انتقال حقایق مسئولان و خادمان ملت را به تلاش و کوشش و خدمت بیشتر آشنا می کنند، تبریک عرض می کنم.

در پایان لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگارانی که در انعکاس اخبار دفتر و ستاد نمازجمعه لنده، سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

            سید هدایت محمودی

       امام جمعه شهرستان لنده

            ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰

پیام تبریک مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به ارواح مطهر معصومین ،انبیا الهی، شهدا وامام شهدا وسلام به رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت اله خامنه ای مدظله العالیدر دنیای امروزی عنصر خبر وخبررسانی واطلاع رسانی از مهمترین  مسائل   بین المللی هست ودرایران اسلامی نیز این عزیزان حوزه رسانه وخبر نیز  با به خطر انداختن جان  خود و تهدیدات   در همه عرصه ها مشکلات ،موانع ،نیازهای مردم وجامعه را مطرح میکنند وحقیقتا با شرایط سخت جسمی وفیزیکی وگاها به خطر انداختن امنیت خود   وخانواده وتحمل مشکلات معیشتی به وظیفه ورسالت  بزرگ خود  عمل کرده و اخبار واطلاعات را در اختیار جامعه هدف قرار میدهند ۱۷مردادسالروزشهادت خبرنگارصارمی را گرامی می دارم و به همه خبرنگاران و  عزیزان خبرنگار در حوزه شهرستان لنده تبریک وخدا قوت وخسته نباشید  عرض میکنم  .

واز خداوند  متعال  آرزوی صحت وسلامتی برای این قشر زحمت کش   پیدا در همه جا اما سخت معیشت خواهانم و توصیه ای برادرانه دارم که در این انجام مهم خبررسانی عنصر  صحت فدای سرعت نگردد والبته در درج اخبار و خبررسانی حرمت و شأن مردم و البته آبروی آنان لحاظ گردد .

من الله توفیق
سید محمود الهی نیا
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده

پیام تبریک رئیس دادگستری شهرستان لنده 

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
روز خبرنگار فرصت گرانبهای پاسداشت قلم و اندیشه و تجلیل از ناشران آگاهی، خرد و حقیقت در جامعه است.
خبرنگار متعهد به منزله­ ی چشم بینا و زبان گویا، با نقد منصفانه­ ی معضلات و مشکلات، ناظر دلسوز امور کشور و حافظ پویایی و سلامت اجتماع محسوب می­شود.تعدد حضور رسانه ­های محلی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لنده، نشانگر اهمیت آگاهی و دانش نزد همشهری ها و هم استانی های عزیز میباشد.
امروزه با افزایش پرونده ­ها در محاکم قضایی کشور ضرورت اطلاع­ رسانی به منظور ارتقاء سطح دانش حقوقی شهروندان بیش از پیش اهمیت یافته و در این میان، اصحاب رسانه با شفاف سازی و تحلیل و واکاوی، می توانند نقشی کلیدی در کاهش آسیب­های جامعه ایفا کرده و یاری­ گر دستگاه قضایی در پیشگیری از جرایم باشند.
ضمن قدردانی از رویکرد متقابل و مؤثر مطبوعات و دستگاه قضایی در آگاهی بخشی به جامعه شایسته می­دانم مناسبت هفدهم مرداد ـ روز خبرنگار ـ را به صاحبان قلم و اندیشه تبریک گفته، با گرامی­داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهید سید مرتضی آیینی و همه از جان گذشتگان حوزه خبر و اطلاع­ رسانی، از فعالان این عرصه برای تلاش صادقانه و مسئولانه، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

ایرج علیبازی

رئیس دادگستری شهرستان لنده

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان لنده 

 شک ۱۷ مرداد و  روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت کسانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و با شیره جان خویش جز در مسیر حق و عدالت قلم فرسایی نمی کنند آنان به راستی تجسم امانت ،تعهد ،مسئولیت ،دلسوزی و امنیت جامعه اند و با تحمل سختی های فراوان همچون دیده بانانی امین در عرصه های مختلف بیرق امید را برافراشته نگه می دارند.
اینجانب با گرامیداشت هفدهم مردادماه، سالروز شهادت “محمود صارمی” و روز خبرنگار و با ادای احترام به همه شهیدان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی میهن اسلامی، این روز عزیز را به خبرنگاران و طلایه داران جبهه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت گفته و امید است در چشم انداز پیشرو، با تعامل، همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه، گام های بلندی در توسعه هر چه بیشتر نظم و امنیت اجتماعی در سطح استان بر داشته شود.
سرگرد فرزین جمشیدی
فرمانده انتظامی شهرستان لنده

**********

پیام تبریک رئیس اداره امور عشایری شهرستان لنده 

بسمه تعالی “ن والقلم و ما یسطرون”

جان نباشدجزخبردرآزمون             هرکه را افزون خبر،جانش فزون

باسلام واحترام صداقت، صراحت، حقیقت نگری، پرهیز از تعصب و جانبداری بخشی از رسالت های ارزش مدار رسانه و مطبوعات است که اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و دانایی جامعه را بهمراه خواهد داشت  و این امر مهم یقیناً زیربنای جامعه ای توسعه مدار و رشد یافته تلقی می گردد. بی شک نقش و تاثیر قلم و تلاش دلسوزانه ی خبرنگاران برای آگاهی بخشی عمومی موجبات تعالی استان خواهد بود چرا که خبرنگاران و رسانه های خبری ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشبرد توسعه استان باشد.

بدینوسیله هفدهم مردادماه روزخبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را همه خبرنگاران ،روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفته و برای همه مجاهدان این عرصه آرزوی سرافرازی و تداوم توفیق دارم.

سید علی صفدر نیک آئین

رئیس امور عشایری شهرستان لنده

**********

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده 

خبرنگاران با قلم توانا، رسا و صادق خود در راستای توسعه، پیشرفت و بالندگی جامعه گام بر داشته و همواره آسایش و امنیت خود را در راه اطلاع رسانی به مردم و کشف حقیقت فدا کرده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و سایر شهدای عرصه اطلاع رسانی، روزخبرنگار را به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات  تبریک گفته و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و رویدادهای جامعه بویژه خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان لنده که برای دانستن و رشد و باروری اندیشه‌ همنوعان خود تلاش می کنند قدردانی نموده و از خداوند متعال برای آنان توفیق و سرافرازی را خواستارم.

اسماعیل زارعی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده

**********

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده 

بنام خدا

خبرنگار بودن گاهی خیلی سخت ۰۰۰۰ گاهی هر چقدر هم حال دلت بد باشد اما نباید روی کارت تاثیر بذاره و وقت درج خبر نباید سلیقه خودت توش به کار ببری.
خبرنگار که باشی حسابت با بقیه فرق میکن هم این دنیا هم اون دنیا.
خبرنگار یعنی بودن با مردم و سوال از مسولان.
۱۷ مردادماه روز خبرنگار را خدمت تک تک خبرنگاران عرصه خبر و رسانه این خطه مرد خیز و قهرمان پرور شهرستان لنده تبربک عرض می نمایم.

سید علی توحیدی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده

در حال بروزرسانی…

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت