پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1395 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 10416

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

۱۱۱ گلزار شهدای کهگیلویه ساماندهی شده است

صمدی‌فرد از بازسازی تابلوی تصاویر شهدا در سطح شهر خبر داد و افزود: تابلوهای بازسازی شده در بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر نصب هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از ساماندهی ۳ گلزار شهدا تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش صدای جنوب،بهنام صمدی‌فرد با بیان اینکه ۱۱۱ گلزار از مجموع ۱۳۲ گلزار شهدای این شهرستان ساماندهی شده است، اظهار داشت: ۲۲ گلزار ساماندهی نشده وجود دارد که ساماندهی آنها انجام خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهید وحدانی و آسمار واقع در دیشموک وگلزار شهید پیاهو در بخش مرکزی تا پایان امسال تکمیل خواهد شد، تصریح کرد: طی سال جاری ۹۴۰ مورد سرکشی از خانواده شهدا انجام شده است.

وی تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل در مراکز علمی را ۳۴۱ نفر دانست و گفت: از این تعداد ۲۷۲ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی، ۴۵ نفر در علمی کاربردی و مابقی در پیام نور تحصیل می‌کنند.

صمدی‌فرد از بازسازی تابلوی تصاویر شهدا در سطح شهر خبر داد و افزود: تابلوهای بازسازی شده در بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر نصب هستند.

وی تعداد شهدای مفقودالاثر شهرستان را ۱۸ مورد دانست و گفت: پیکر مطهر هفت شهید گمنام در شهرهای دهدشت، سوق و قلعه رئیسی آرمیده است.

صمدی‌فر با اشاره به کلنگ‌زنی حسینیه شهدا در جوار گلزار شهدای دهدشت پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۹۰ درصدی خواند و تصریح کرد: این مکان فرهنگی دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی‌ افزود: امسال ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار به تکمیل پروژه حسینیه شهدا اختصاص یافته و این در حالی است که سال‌های گذشته بیشترین اعتباری که به برای این پروژه در نظر گرفته شده بود حداکثر به ۹۰ میلیون تومان می‌رسید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت