پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مرداد 1400 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 104277

برگزاری نشست پیشگیری ازوقوع جرم درشهرستان چرام+تصاویر

به گزارش صدای جنوب از چرام ظهر امروز (۱۸مرادماه ۱۴۰۰)جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان چرام با حضور فرماندار ؛رئیس دادگستری و دادستان شهرستان چرام و‌ تعدادی از مدیران مرتبط برگزار شد. حجت الاسلام سجاد آذریتون دادستان عمومی و انقلاب چرام با اشاره به اینکه امنیت زیربنای حیاتی هر شهرستانی است اظهارداشت:حیات اقتصادی و شغل […]

به گزارش صدای جنوب از چرام ظهر امروز (۱۸مرادماه ۱۴۰۰)جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان چرام با حضور فرماندار ؛رئیس دادگستری و دادستان شهرستان چرام و‌ تعدادی از مدیران مرتبط برگزار شد.

حجت الاسلام سجاد آذریتون دادستان عمومی و انقلاب چرام با اشاره به اینکه امنیت زیربنای حیاتی هر شهرستانی است اظهارداشت:حیات اقتصادی و شغل جوانان ما ارتباط مستقیم با بحث امنیت دارد .
وی افزود:وجه شهرستان چرام به علت حوادث اخیر که از شهرستان های تاریخی و نخبه پرور در سطح استان و کشور است مخدوش شده ما راهی به جز اجرای قانون نداریم.

دادستان چرام با اشاره به اینکه اگر قرار است نکاتی تصویب کنیم و اجرا نشود تصویب نشدن آن بهتر است و مصوبات باید قابلیت اجرایی داشته باشند.

وی هشدار به کسانی که در فضای مجازی با اسلحه عکس و فیلم تهیه و منتشر می کنند بیان کرد:افراد سابقه دار دارای سلاح و کسانی که در نظم عمومی اخلال ایجاد می کنند و در فضای مجازی خشونت را ترویج می کنند علاوه بر برخورد قضایی تبعید هم در نظر گرفته می شود

دادستان چرام تاکید کرد:,قاطعانه به زندان دهدشت اعلام کردیم و به حوزه های قضایی هم گفتیم به هیچ عنوان حق اعطای مرخصی به افرادی که از دادسرای چرام کیفر خواست و‌حکم صادر شده و زندانی ما هستند حق هیچگونه اعطای مرخصی و اشتغال باز یا ارفاقی خصوصا با وکالت دو کارمند یا پروانه کسب ندارند .

وی افزود:به زودی از سران طوایف و قبایل دعوت می شود که در جلسه ای توجیح شوند که در مراسمات عروسی و‌عزا با اسلحه داران و استفاده کنندگان به شدت برخورد می شود.
دادستان چرام گفت :با همکاری خوب نیروی انتظامی لیست افراد شرور و دارای سلاح در اختیار دادسرا قرار داده شده است .

وی با اشاره به اهمیت کار های فرهنگی و آگاهی های حقوقی بیان کرد:یک بسته فرهنگی و حقوقی تهیه می شود و در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی ؛امام جمعه و آموزش و پرورش گذاشته می شود تا اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت