پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1400 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 104318

راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی با حمایت صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بافت قدیم بلادشاپور

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی دو روستای ایلی آباد و کریک به عنوان روستای بدون بیکار در استان خبر داد.

صدای جنوب:

 کاظم حاجی‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از ۳۵ روستای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازدید از این روستاها، دو روستای کریک و ایلی‌آباد بهمئی به عنوان روستای  بدون بیکار استان شناسایی شدند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: شورای سیاست‌گذاری برای این دو روستا تشکیل و نقشه تولید و اشتغال طراحی شده است.

وی با اشاره به حمایت از طرح‌های گردشگری استان گفت: بافت قدیم بلادشاپور مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید است و بازارچه صنایع دستی در این مکان راه‌اندازی می‌شود.

حاجی‌پور با اشاره به اقدامات صندوق کارآفرینی امید در حوزه فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید ۱۶۰ پرونده مربوط به کسب و کارها در زلزله سی‌سخت پرداخت کرده که در گذشته  ۲۸ مورد پرداخت شده و ۳۰ مورد طی ۲۰ روز اخیر پرداخت شده است.

وی از اجرای بومی برنامه میدون در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: این برنامه تحت عنوان جسورانه در شبکه استانی دنا عملیاتی می‌شود.

حاجی‌پور از راه‌اندازی صندوق‌های خرد محله‌ای خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۷۰ صندوق در جهت مسئولیت‌های اجتماعی کارهای خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه تجلیل از کارآفرینان کهگیلویه و بویراحمد در راستای جهش تولید جهاد کشاورزی و کاشت گیاهان دارویی اعتبارات پرداخت شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت