پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1395 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 10438

معاون فرماندار کهگیلویه:

ارتقای سطح آگاهی مردم در برابر حوادث ضروری است

خسروی مقدم برگزاری مانورهای نجات غریق را باعث ارتقای سطح آگاهی مردم و کمک به واکنش سریع آنها بیان نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون فرماندار کهگیلویه  از اختصاص یکصد میلیون تومان اعتبار از محل حوادث برای پروژه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در منطقه قلعه دختر دشمن زیاری خبر داد و گفت: سال آینده نیز اعتباری برای تکمیل آن لحاظ خواهد شد.

اسلام خسروی مقدم صبح امروز در حاشیه برگزاری مانور نجات غریق در محل پل قلعه دختر افزود: طی دو سال اخیر پنج نفر از هموطنانمان در رودخانه مارون جان باختند.

معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه این رودخانه در مجموع ۱۲ نفر را به کام مرگ فرستاده است، افزود: با توجه به حادثه‌خیز بودن منطقه و نیز وقوع حوادث رانندگی در این مسیر ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای یک ضرورت است.

خسروی مقدم تصریح کرد: چهار هزار مترمربع زمین اهدایی از خیرین و منابع طبیعی برای ساخت این پایگاه در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار کهگیلویه همکاری در تسریع پایگاه امداد و نجات جاده‌ای را ضروری خواند و تصریح کرد: راه‌اندازی این پایگاه نقش مهمی در کاهش تلفات جاده‌ای و غرق شدگی در رودخانه مارون دارد.

خسروی مقدم تصریح کرد: به طور موقت پایگاه سیار امدادی در حاشیه رودخانه راه‌اندازی شده و نیروهای پر تلاش جمعیت هلال احمر خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی همچنین به نقش مردم در کمک به سانحه‌دیدگان اشاره و تصریح کرد: برگزاری مانورهای نجات غریق باعث ارتقای سطح آگاهی مردم و کمک به واکنش سریع آنها خواهد شد.

خسروی مقدم درپایان از تلاش های سیدعادل رهبریان رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه در خدمت رسانی به مردم در برنامه ها و طرح های  مختلف قدردانی نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت