پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1400 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 104380

به همت بنیاد علوی صورت گرفت:

برگزاری دوره های تخصصی مداحی ویژه نوجوانان و جوانان/توجه به شعائر دینی و مذهبی +تصاویر

به همت بنیاد علوی دوره های تخصصی با هدف تربیت نوجوانان و جوانان علاقه مند به مداحی با همکاری کانون مداحان شهرستان لنده برگزار خواهد شد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده، ضمن تسلیت سرور سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) گفت:فرهنگ عاشورا باید به درستی در جامعه اشاعه پیدا کند به همین منظور برای اولین بار در شهرستان لنده اقدام به شناسایی و آموزش مداحان با همکاری کانون مداحان کردیم.

مراد مرادی پور افزود: هدف از برگزاری کلاسهای فرهنگی آموزش مداحی دربین کودکان، جوانان ونوجوانان پسر آشنایی با سیره وروش زندگی اهل بیت است.
وی بیان کرد:ما وظیفه داریم که مهارت‌های مداحی و روضه‌خوانی را به کسانی که استعداد این هنر را دارند آموزش بدهیم تا آنها بتوانند به مکتب امام حسین و اهل بیت علیهم السلام خدمت کنند و جامعه ما رنگ و بوی اهل بیتی بگیرد.
درادامه مسئول کانون مداحان شهرستان لنده با اشاره به جمله تاریخی امام (ره)، محرم وصفراست که اسلام را زنده نگه داشته است گفت: برگزاری کلاس آموزش مداحی آرزوی خیلی از جوانان ما بوده که بتوانند به صورت تخصصی آموزش ببینند و خوشبختانه با حمایت بنیاد علوی این اتفاق در سطح شهرستان لنده با هدف ترویج اشاعه فرهنگ عاشورایی برگزار خواهدشد.
کیوان رفیعی افزود:وی افزود:دوره آموزشی مداحی و مناجات‌خوانی ویژه پسران در گروه سنی خردسالان و نوجوانان وجوانان از سوی کانون مداحان با همکاری وحمایت بنیاد علوی به صورت رایگان آموزش داده خواهدشد.
وی بیان کرد:اصول و فنون مداحی، آداب مجلس داری و فن بیان، مدیحه سرایی، وروضه خوانی از مهم ترین اصول برگزاری این دوره است.
 رفیعی در پایان از حمایت بنیاد علوی در زمینه آموزش مداحان تقدیر وتشکر کرد.
تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت