پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مرداد 1400 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 104682

احداث بیمارستان جدید دهدشت تایید نهایی شد/خبر خوش استاندار برای کهگیلویه بزرگ

صدای جنوب: حسین کلانتری در نشست استانی مقابله با کرونا به وضعیت شیوع این ویروس در استان اشاره کرد و افزود : همه مردم استان لازم است نسبت به رعایت پروتکل ها جدی باشند. کلانتری گفت : در بحث واکسیناسیون ۳۰ هزار واکسن جدید خارج از سهمیه معمول به استان اختصاص داده شده است که […]

صدای جنوب:

حسین کلانتری در نشست استانی مقابله با کرونا به وضعیت شیوع این ویروس در استان اشاره کرد و افزود : همه مردم استان لازم است نسبت به رعایت پروتکل ها جدی باشند.
کلانتری گفت : در بحث واکسیناسیون ۳۰ هزار واکسن جدید خارج از سهمیه معمول به استان اختصاص داده شده است که انشاالله طی روزها و هفته های آینده وضعیت واکسیناسیون به مراتب بهتر خواهد شد.
استاندار با مهم دانستن بحث واکسیناسیون اظهار داشت : با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تا پایان شهریور ۳۰ میلیون واکسن و تا پایان مهرماه هم ۳۰ میلیون واکسن دیگر وارد کشور می شود ضمن اینکه تولیدات داخل هم در حال افزایش است که انشاالله طی هفته های آینده روند واکسیناسیون سرعت بیشتری می گیرد.
وی گفت : هر چند واکسیناسیون یک ضرورت برای پایان پاندومی کرونا است اما اکنون مهمترین موضوع رعایت کامل پروتکل ها است چرا که می بینیم برخی کشورهای پیش رو در واکسیناسیون هم الان در وضعیت قرمز شیوع هستند.
کلانتری ادامه داد : طی یکی دو هفته آینده نیازمند شدت بیشتری در کنترل ورودی های استان هستیم ضمن اینکه باید مردم عزیز توجه داشته باشند در ماه محرم هستیم و در واقع الان زمان گردشگری نیست بنابراین تا اطلاع ثانوی ورود افراد خارج از استان به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : خبر خوشی که برای مردم دهدشت دارم این است که بیمارستان مکمل این شهر امروز آخرین امضای خود را گرفت و نهایی شد.
کلانتری افزود : خوشبختانه نمونه های فرستاده شده آزمایشگاه دهدشت به مراجع بالاتر توانست نمره موفق بگیرد و از این به بعد مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیازمند ارسال نمونه های خود به آزمایشگاه های دیگر ندارند.
استاندار گفت : خبر خوش دیگر اینکه دستگاه سی تی اسکن بیمارستان دهدشت فردا راه اندازی می شود که با اقدامات صورت گرفته بخش زیادی از نیازمندی های درمانی شهرهای استان بر طرف می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت