پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 شهریور 1400 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 105513

بازدید فرماندار شهرستان لنده از آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در روستای دم اشکفت شیتاب+تصاویر

در این بازدید میدانی با پیگیری های فرماندار، مدیر عامل گاز استان قول دادند نسبت به گازرسانی به این روستا در سریعترین زمان ممکن اقدام گردد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، روز گذشته یک باب منزل مسکونی در روستای دم اشکفت شیتاب از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده به علت نشتی سلیندر گاز طمعه حریق شد.

در این آتش سوزی تمام وسایل آشپزخانه و زندگی این فرد روستایی طمعه حریق شد و درحالی است که آتش نشانی نیز برای اطفای حریق به این روستا اعزام شده بود ولی شدت آتش سوزی به حدی بود که در همان دقایق اولیه تمام وسایل این خانواده در آتش سوختند.

بنابراین گزارش اگرچه در این آتش سوزی تلفات جانی نداشتیم  ولی تمام نیازمندی های زندگی این خانواده روستایی طمعه جریق شده است.

پیرو این حادثه صبح امروز فرماندار شهرستان لنده به همراه بخشدار بخش، بسیج و مدیران دستگاه های خدمات رسان با این خانواده حادثه دیده دیدار داشتند .

در این بازدید میدانی با پیگیری های فرماندار، مدیر عامل گاز استان قول دادند نسبت به گازرسانی به این روستا در سریعترین زمان ممکن اقدام گردد.

همچنین با توجه به مشکلات جاده ی روستا مقرر گردید توسط اداره راه جاده روستای دم اشکفت تسطیح و از طریق نهادهای حمایتی در تامین وسایل خانگی همکاری لازم صورت گیرد.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت