پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 شهریور 1400 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 105682

بیست ماه مقاومت جانانه / مدال شجاعت بر گردن مدافعان سلامت در شهرستان لنده

اسفند ۹۸ خبرهای ضد ونقیضی در کشور پیچید، اولین علایم و افراد مبتلا به ویروس منحوس کرونا مشاهده گردید و کشور وارد چالش بزرگی شد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، اسفند ۹۸ خبرهای ضد ونقیضی در کشور پیچید، اولین علایم و افراد مبتلا به ویروس منحوس کرونا مشاهده گردید و کشور وارد چالش بزرگی شد.

پزشکان و کادر درمان وارد میدان نبرد گشته و شدند مدافعان سلامت…

عزیزانی که در این لباس آسمانی گشتند، شهید قلمداد شدند تا اهمیت موضوع بر همگان آشکار شود..

شبکه بهداشت و درمان لنده از روزهای اول آغاز ماموریت، در کنار مردم بود و حافظ جان همشهریان،ورودی های شهر را در کنترل گرفت، در ورودی شهرستان از دهدشت و بهمئی با همکاری همه نهادها و بویژه طرح سردار سلیمانی، اقدام به تست گیری کرد و محدودیت های زیادی را اعمال کرد و همین اقدامات باعث شد، شهرستان لنده جز آخرین شهرهایی باشد که بیمار کرونایی در آن پیدا شد..

در این مدت بیست ماه، همه ما فقط نقد کردیم، و بسیاری از ماها کمتر به ایثار و فداکاری مدافعان سلامت توجه کردیم، عزیزانی که جان خود را کف دست گرفته و از جان مردم شهرمان حفاظت کردند…

از مدیر دلسوز شبکه بهداشت که کمتر حرف زد و نقدها را به جان خرید ولی هم در راه اندازی مکان های تست گیری و هم در واکسینه کردن مردم، آمار قابل قبولی به جای گذاشت..

از بچه های تزریقات که ذکرلبهایشان یا من اسمه دوا و ذکره شفا بود برای بیماران کرونایی و دستشان همچون ید بیضا یاریگر مردم شهرمان بود..

از بچه های آزمایشگاه که سپیده دمان و با طلوع خورشید در محل کار حاضر بودند و با هر آزمایشی، دلشان در تب و تاب بود و زبانشان پر از امید و انرژی برای بیماران..

از عزیزانمان در بخش تست کرونا که در خط مقدم مبارزه بودند و جان بازی کردند و برای سلامتی مردم، خطرهای زیادی را به جان خریدند..

از بچه های واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریها که خستگی ناپذیر در امر مدیریت نمونه گیری، تزریق واکسیناسیون و آموزش و اطلاع رسانی،از ارکان اصلی کنترل این بیماری منحوس بوده اند…

از پزشکان موقت و ثابت که پرچمدار این نبرد بودند و با تمام سختی ها، کنار مردم بودند، از استراحت شبانه خود زدند تا بیمار کرونایی کمی آرام بگیرد..

از کادر داروخانه که بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی بودند.

و در نهایت از همه عزیزان نهایت تقدیر را داریم، روزهای سخت میگذرند اما فداکاری های شما در اذهان مردم میماند، تاریخ با افتخار از شما میگوید و ما تمام قد به احترام شما می ایستیم..

از امروز قول میدهیم که در کنار شما باشیم، به دستورات شما توجه کرده،پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، مراسمات را بسیار محدود و با رعایت ضوابط برگزار کرده و تا ریشه کن شدن کامل این بیماری شما را همراهی میکنیم، یقین دارم بزودی و با هم جشن نابودی این ویروس را خواهیم گرفت..

به امید آنکه تا آن روز هیچ عزیزی را از دست ندهیم و هیچ خانواده ای داغدار نشود…

ما خانه مانده ایم و تو شمشیر می زنی
یعنی شهید زنده ی خطّ مقدّمی

بعد از خدا سلامت ایران به دست توست
آه ای دمی که همدم عیسی ابن مریمی…

تا فتاد افتاده ای از پا، شما برخاستید
هر کجا دیدید بیماری، شتاب آورده اید

روز عاشوراست این دوران و ایران کربلاست
ساقی عشقید و سوی خیمه آب آورده اید

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت