پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 شهریور 1400 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 105774

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده بمناسبت روز بهورز

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده به مناسبت ۱۲شهریور روز بهورز باصدور پیامی از خدمات شایسته بهورزان و مراقبین سلامت قدردانی کرد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده به مناسبت ۱۲شهریور روز بهورز باصدور پیامی از خدمات شایسته بهورزان و مراقبین سلامت قدردانی کرد.

متن پیام تبریک بدین شرح است؛

بهورزان (کارکنان خانه های بهداشت) و مراقبین سلامت ، پیشگامان عرصه بهداشت و درمان وپیام آوران سلامت در دورترین، صعب العبورترین و کم برخوردارترین نقاط کشور هستند که باتلاش و فعالیت شبانه روزی باکمترین امکانات بیشترین نقش را در پیشگیری از بیماریها و صیانت از سلامت مردم خصوصا در دوران انتشار ویروس کرونا ، داشته اند.
در حقیقت نقش بهورزان از آن جهت دارای اهمیت ویژه است که کلیه خدمات سلامت منطقه تحت پوشش چه خدمات بهداشتی مانند آموزش و پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیر واگیر، واکسیناسیون، بیماریابی ، بازدید بهداشت محیط و خدمات مراقبتی درتمام سنین و چه خدمات درمانی از قبیل پانسمان ، درمانهای ساده علامتی و ارائه مراقبتهای بهداشتی درشهر و حاشیه نشینان شهر را برعهده دارند.

دوازدهم شهریور روزتجلیل از خدمات ارزنده انسانهای است که در دورترین نقاط روستایی و شهری بهترین و موثرترین خدمات بهداشتی را به همنوعان خود درجهت نیل به اهداف بهداشتی و تامین سلامت مردم ارائه مینمایند.

اینجانب ضمن قدردانی ، صمیمانه از زحمات و خدمات تمامی بهورزان و مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده روز بهورز را به همه ی این بزرگواران شاغل و بازنشسته تبریک عرض نموده و سلامت بخش عظیمی از جامعه را مدیون خدمات این قشرخدوم میدانم واز خداوند منان توفیقات روز افزون را برایشان آرزومندم.

نور محمد نعمتی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت