پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 شهریور 1400 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 105831

فرماندار لنده خبر داد:

تکمیل عرشه فلزی پُل بزرگ تراب لنده +تصاویر

تورج رزمجو که مدت زیادی نیست فرماندار شهرستان لنده شد از همان روزهای ابتدایی، اولویت خود را فعال کردن پروژه های مهم و حیاتی شهرستان عنوان و میتوان گفت در این راه موفق عمل کرد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، فرماندار لنده از تکمیل عرشه فلزی پل بزرگ تراب لنده خبر داد.

اگر چه ماههای پایان کار دولت به لنده آمد در این ایام با جدییت پیگیر پروژه های نیمه کاره ای چون پل تراب، جاده ی تراب، جاده ی لنده-تشان، آسفالت و زیر سازی جاده های روستایی، بیمارستان لنده، آبیاری اراضی مستعد کشاورزی، جاده لنده-الگن و فسفات قیام و چندین پروژه دیگر شد که امروز می توان گفت پروژه های ذکر شده در حال کار هستند و عملا هیچ پروژه ی مهمی در لنده نیست که از بی پولی تعطیل باشد.

در میان این پروژه ها پل تراب پروژه ی مهم و حیاتی لنده روندی لاک پشتی را طی میکرد که طی پنج شش ماه گذشته با تامین اعتبار لازم روند کار آن سرعت گرفت.
این پل که منتظر رسیدن مابقی تیرها بود خوشبختانه با پیگیری های مکرر فرماندار این شهرستان امروز در محل تخلیه و آماده نصب شدند.
فرماندار لنده در رابطه با جاده ی منتهی به پل نیز گفت: تا هفته آینده ادامه ی جاده ی متصل به پل از سمت روستای تراب نیز تعیین تکلیف خواهد شد.
فرماندار لنده از تلاشها و حمایت های استاندار، نماینده مردم در مجلس، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه استان تقدیر و تشکر کرد.
تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت