پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1400 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 106355

گام پنجم بسیج؛ از حمایت‌ها تا تسریع واکسیناسیون

رئیس بسیج مستضعفان کشور از ادامه توزیع بسته های حمایتی و افزایش دوبرابری ظرفیت واکسیناسیون کرونا خبر داد.

به گزارش  صدای جنوب  سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس بسیج مستضعفان کشور در آئین توزیع سه هزار بسته حمایتی در یاسوج گفت: در گام پنجم طرح شهید سلیمانی و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بسته‌های متنوع آموزشی، ورزشی و معیشتی با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند در سرار کشور توزیع می‌شود.
سردار سلیمانی افزود: توزیع بسته‌های حمایتی، اجرای طرح‌های نظارتی و تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی را هم به صورت مشترک با وزارت بهداشت دنبال می‌کنیم.
وی با اشاره به ضرورت افزایش ظرفیت واکسیناسیون عمومی علیه کرونا هم گفت: در تلاش هستیم با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، ظرفیت واکسیناسیون علیه بیماری کرونا را به دو برابر افزایش دهیم.
رئیس بسیج مستضعفان کشور با اشاره به طرح‌های نیمه تمام در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به همت بسیج مستضعفان کشور طرح‌های نیمه تمام و سالن‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد تکمیل و تجهیز می‌شود.
وی ادامه داد: تقویت بسیج خواهران، افزایش اشتغال و ارائه تسهیلات در قالب طرح ساخت یک میلیون مسکن از دیگر برنامه‌های بسیج مستضعفان کشور در کهگیلویه و بویراحمد است.
با حضور  سردار سلیمانی امروز توزیع سه هزار بسته‌ آموزشی، ورزشی و معیشتی در میان دانش آموزان نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین در این سفر از روند بازسازی منازل مددجویی در منطقه زلزله زده سی سخت، خدمات رسانی در مرکز واکسیناسیون تجمیعی سپاه فتح، اجرای طرح های استخر ورزشی شهدای غوّاص و یادمان شهدای استان در تپه نورالشهدای یاسوج بازدید کرد.
منبع صدا و سیما

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت