پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 شهریور 1400 ساعت 01:06:: شناسه خبر: 106500

سازمان جهاد کشاورزی، دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی شد

سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر را درشاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی کسب کرد.

صدای جنوب:

سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر را درشاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، در آیینی با حضور مسئولان استانی، دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این آیین که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، سازمان جهاد کشاورزی با کسب بیشترین امتیاز در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، حائز رتبه برتر شد و الیاس تاج‌الدینی از دست استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لوح تقدیر گرفت.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره شهید رجایی زمینه ساز رقابت سالم دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و ارتقای کیفی عملکرد آن هاست.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: امسال ۶۹ دستگاه اجرایی از لحاظ شاخص های عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت ۲۳ دستگاه به عنوان دستگاه های برتر تجلیل شدند.
علی شهابی نسب افزود: دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی توانستند ۵۰ درصد شاخص های عمومی و ۸۰ درصد شاخص های اختصاصی را کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، برخی از مهمترین شاخص های عمومی و اختصاصی برای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در  جشنواره شهید رجایی شامل اصلاح ساختار اداری، شفافیت مالی، توسعه سرمایه انسانی، توسعه دولت الکترونیک، ارتقای سلامت اداری، پاسخگویی به ارباب رجوع، کمک به بهبود فضای کسب و کار و استقرار نظام مدیریت عملکرد بوده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت