پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 شهریور 1400 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 106842

به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی چرام؛ یک هزار و پانصد جلد کتاب اهدایی بین اصحاب فرهنگ،هنر،رسانه و آحاد مردم توزیع شد

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام،یک هزار و پانصد جلد کتاب اهدایی بین اصحاب فرهنگ،هنر،رسانه و آحاد مردم شهرستان چرام توزیع شد. سید محمد تقوی گفت: یک هزار و پانصد جلد کتاب اهدایی بین مردم شهرستان چرام توزیع شد. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام،یک هزار و پانصد جلد کتاب اهدایی بین اصحاب فرهنگ،هنر،رسانه و آحاد مردم شهرستان چرام توزیع شد.

سید محمد تقوی گفت: یک هزار و پانصد جلد کتاب اهدایی بین مردم شهرستان چرام توزیع شد. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام افزود: باتوجه به نیاز مطالعه و افزایش سرانه مطالعه در شهرستان این کتابها را بین مردم توزیع کردیم تقوی گفت این کتاب ها که با عناوین و موضوعات متفاوت بودند از طرف اداره کل به شهرستان داده شده تا بین مردم و اصحاب فرهنگ هنر و رسانه توزیع شوند. وی گفت با توجه به بیماری کرونا و اینکه مردم عمدتا در خانه می مانند مادر طول سال۱۴۰۰ این سومین مرحله است که کتاب اهدایی توزیع کردیم و امیدواریم که مردم از این کتاب ها نهایت استفاده را ببرند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت