پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مهر 1400 ساعت 11:07:: شناسه خبر: 107288

پیشگامی کهگیلویه در واکسیناسیون دانش آموزان:

طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم آغاز شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از آغاز طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم این شهرستان خبر داد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از آغاز طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: طی جلسه مشترک صبح امروز مسئولین ستادی بهداشت و درمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه(دهدشت) مقرر شد طی فراخوانی که از سوی آموزش و پرورش برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال یعنی دانش آموزان متوسطه اول و دوم صورت میگیرد، کار واکسیناسیون این گروههای سنی پنج شنبه ۸ مهرماه جاری عملیاتی گردد.
طیب زادگان اظهار داشت: جامعه هدف جهت این طرح ۱۴ هزار دانش آموز در سطح شهرستان کهگیلویه و در حوزه تحت پوشش مناطق آموزش و پرورش شهرهای دهدشت؛ قلعه رئیسی و دیشموک می باشند که قرار است توسط پرسنل مرکز بهداشت این شهرستان و با همکاری نیرو های آموزش و پرورش در حداقل زمان ممکن از روز پنج شنبه ۸ مهرماه جاری نسبت به واکسینه کردن آنها اقدام لازم صورت پذیرد.
وی افزود: لازم است کلیه دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم در سطح شهرها روز پنج شنبه ۸ مهرماه با حضور در مدارسی که از سوی آموزش و پرورش به آنها اعلام خواهد شد در دو شیفت صبح و عصر جهت انجام واکسیناسیون کرونا اقدام نمایند.
طیب زادگان در پایان اظهار داشت: انتظار می رود همه اولیاء با تشویق کردن دانش آموزانشان جهت شرکت و حضور به موقع در مدارسی که به عنوان پایگاه واکسیناسیون معرفی شده اند نسبت به محقق شدن اهداف طرح ملی واکسیناسیون کرونا که مهمترین آنها قطع زنجیره انتقال این بیماری است همکاری مجدانه و قابل قبولی داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت