پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مهر 1400 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 107559

سخنان صریح نماینده کهگیلویه بزرگ در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد

نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور دقایقی پیش در سالن اجتماعات دانشگاه یاسوج آغاز شد.

صدای جنوب:

نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور دقایقی پیش در سالن اجتماعات دانشگاه یاسوج آغاز شد.

این شورا با حضور جمعی از وزرا، نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران و جمعی از مقامات و شخصیت‌های محلی هم‌اکنون در محل سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج درحال برگزاری است.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به رئیس جمهور و هیات همراه به کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاریخ مردم کهگیلویه و بویراحمد سرشار از رشادت، وفاداری و پایبندی به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام محمد موحد با بیان اینکه انتظارات مردم این استان به حق است گفت: همه امید مردم بعد از خدا به خدمات دولت مردمی است.
وی با بیان اینکه این استان قبل از جمهوری اسلامی از کمترین عمران و آبادی برخوردار بود گفت: هر آنچه در این استان شاهد هستیم به برکت انقلاب اسلامی است و باید عرض کنم به نسبت جمعیت این استان رتبه دوم حضور در جبهه های جنگ را داشته است.
وی با بیان اینکه طرح آبرسانی به غرب دهدشت دوازده سال است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است گفت: مردم شهرهای دهدشت، بهمیی، چرام و لنده قریب دوازده سال است در انتظار طرح آبرسانی هستند.
محمد موحد با بیان اینکه بیمارستان چرام هنوز اندرخم یک کوچه است گفت: سال های سال است که این بیمارستان رها شده است و امیدواریم به همت دولتمردان کنونی این طرح که انتظار به حق مردم چرام است مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با بیان اینکه سد آبریز همه مراحل آن انجام شده است به ما اجازه نمی دهند که از برکات این سد بهره مندشویم گفت: این در حالی است که سی و پنج هزار هکتار در کهگیلویه و بویراحمد از مزایای این سد بهره مند می شوند و امیدواریم با عنایت رئیس جمهور این مشکلات این سد برطرف و به مرحله اجرا برسد.

وی بااشاره به معدن بوکسیت سرفاریاب گفت:خرابی جاده این بخش تنها سود استخراج معادن است زیرا به بندر امام و درنهایت به کارخانه ای در جاجرم ارسال میشود.

موحد تصریح کرد:چرااین معادن درسرفاریاب فراوری نشوند تا مشکل جوانان که به هر اداره ای درسایر شهرها مراجعه می کنند مورد بی مهری قرار می گیرند وغیربومی حساب میشوند برطرف نشود.

وی گفت:مگر همین جوانان پدخندق و جنگ تحمیلی نیستند و ما به این دولت برای برخورد با تبعیض امیدبسته ایم ومعتقدیم ایت الله رییسی برای همین امور امده و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم این سفر دستاوردهای مطلوبی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.
برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت