پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مهر 1400 ساعت 09:07:: شناسه خبر: 108032

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت و امنیت جامعه است….

صدای جنوب:

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی پیامی صادرکرد.

در پیام سرهنگ محقق زاده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با اهدا سلام و تحیات الهی

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت و امنیت جامعه است، رادمردانی که رمز درخشندگی آنان در اذهان و قلوب مردم مجاهدت های گمنام و خدمت گزاری بی منت است. اندیشه ناب را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته، بی اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا توشه ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده اند. امنیت آحاد جامعه اسلامی علی الخصوص مردم همیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه نیز برگرفته از همین تفکر و مرهون مجاهدتها و تلاش های خالصانه این عزیزان است. نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است. بدون شک، پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت و بالاخص فرمانده و کارکنان شهرستان و تمامی آحاد جامعه تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم. ان شا الله با توکل بر خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) در ایجاد امنیت و آسایش مردم همواره موفق و پیروز باشید.
سرهنگ پاسدار سیدحمزه محقق زاده
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت