پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مهر 1400 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 108035

امام جمعه دهدشت:نیروی انتظامی در صف مقدم برای آسایش و امنیت است

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و امنیتی همزمان با آغاز هفته ناجا دردهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و امنیتی که همزمان با آغاز هفته ناجا برگزار شده بود اظهار داشت: آسایش امروز جامعه مرهون تلاش روزافزون و اقتدار نیروی انتظامی است.

امام جمعه دهدشت اظهار داشت: نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها ارتباط و حضور حسنه دارد هفته ناجا فرصتی برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همیشه در صف مقدم برای آسایش و امنیت است، گفت: ناجا از جمله مجموعه‌های موفقی که است به برکت انقلاب حاصل شد.

امام جمعه دهدشت تحرکات اخیر برخی از کشورهای همسایه به تحریک دشمنان را مورد اشاره قرار داد و افزود: این شیطنت‌ها مایه نگرانی برای ما نیست چون بزرگتر از اینها هم کاری نکردند.

وی ادامه داد: اجیر شده‌ها و نوکران امریکا که در کشورهای میکروسکوپی برای تامین اقتصاد و فروش سلاح تحرکاتی ایجاد کردند بدانند کسی که با جمهوری اسلامی مقابله کند قطعا محکوم به زوال است.

وحدانی‌فر افزود: ایران اسلامی امروز در زمان شاهان مفلوک نیست که با هر حرکتی جزئی از کشور به واسطه ترسو بودن حاکمان واگذار شده است امروز دنیا دیگر نمی‌تواند بدون نقش جمهوری اسلامی تصمیم بگیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت