پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مهر 1400 ساعت 21:07:: شناسه خبر: 108163

بازدید سرزده سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از کارخانهای تولیدی کوبودناو ارد باقری

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد امروز به صورت سرزده از کارخانه کوبودنا بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این کارخانه قرار گرفت.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، آیت اله ارمغانی سرپرست این اداره کل به همراه بارزسان کار شهرستان بویراحمد با حضور در کارخانه کوبودنا از این کارخانه بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این کارخانه قرار گرفت.
آیت اله ارمغانی سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از بازرسی های دوره ای توسط این اداره کل شناسایی مشکلات و معضلات در کارگاه های تولیدی و هم اندیشی در راستای برطرف نمودن آنها خواهد بود.
وی افزود: سلامت و امنیت شغلی جامعه هدف و ارتقاء سطح ایمنی در کارگاه از مهم ترین دغدغه های ما و تیم بازرسان کار استان است و در همین رابطه با جدیت نسبت به بازرسی های دوره ای از کارگاه های تولیدی اقدام خواهیم کرد
ارمغانی عنوان کرد: ابزارهای حمایتی متنوعی جهت حمایت از کارگاهای تولیدی از جمله مشوق های بیمه ای، طرح کارورزی و یارانه حقوق و دستمزد وجود دارد که آنها را در اختیار کارگاه های تولیدی مطابق ضوابط قرار خواهیم داد.
وی اظهار داشت: از مهم ترین مزایای بازرسی ادواری کاهش اختلافات احتمالی کارگر و کارفرما و تقویت اعتماد میان طرفین می باشد.
دراین بازدید علاوه بر اینکه  بازرسان کار  مستقیما از تاسیسات وسایت های مختلف این کارخانه بازدید وضمن مشاهده سطوح مختلف ایمنی اقدام به مشاوره ،راهنمایی ها و ابلاغ تذکرات قانونی نمودند وکارشناسان روابط کار نیز از چگونگی اجرای قانون کار مطلع واقدامات لازم را انجام دادند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت