پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مهر 1400 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 108217

واکنش حجت الاسلام موحد به مسئولیت های ملی باقرپور،دین پرور و نجات نیا

سید محمد موحد در نطق امروز خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از آیت‌الله دکتر رئیسی برای سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: امیدوارم مصوبات سفر بزودی اجرایی شوند.

صدای جنوب:

؛سید محمد موحد در نطق امروز خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از آیت‌الله دکتر رئیسی برای سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: امیدوارم مصوبات سفر بزودی اجرایی شوند.

موحد گفت: جا دارد از ریاست محترم جمهور بخاطر انتخاب جناب آقای احمدزاده به عنوان استاندار که از فرزندان شایسته استان هستند از ایشان تشکر و قدردانی می کنم.
نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده با اشاره استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی مناطق محروم در مسولیت های کشوری و ملی گفت: این انتصابات زمینه ساز توزان و عدالت در دستگاههای اجرایی است.
وی تاکید کرد: ضمن تقدیر از دولت مردمی امیدوارم انتصابات روزهای اخیر فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در سطوح ملی طلیعه رشد و زمینه ساز پیشرفت دیگران فرزندان این دیار شود.
موحد تصریح کرد: جناب آقای رئیسی علارغم تذکرات،مکاتبات، نطق ها و پیگیری ها مکرر اما مردم شهرستان چرام همچنان چشم به راه جبران خسارت سیل طسوج هستند‌.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دولت و سازمان برنامه و بودجه مطالبات بازنشستگان محترم را در دستور کار قرار دهد و مجلس با هماهنگی دولت رتبه بندی فرهنگیان را به عنوان خواسته به حق این قشر عزیز با فوریت اجرایی نمایند.
وی گفت: ریاست محترم جمهور ، رئیس محترم جلسه و وزیر محترم کار منابع زیر زمینی و رو زمینی استان کهگیلویه و بویراحمد همچون آب، نفت، گاز و مواد معدنی همواره به استان های کشور ارزانی و انتقال داده می شود تا همه ایران که سرای ماست شکوفا شود، اما فرزندان همین استان که قربانی عدم اجرایی آمایش سرزمینی و بی عدالتی در توزیع امکانات و احداث صنایع در سطح کشور شده اند حتی در استان های مجاور غیر بومی خواند می شوند و بیکار می مانند.
وی بیان داشت: وزرات خارجه و کمیسیون امنیت ملی تحولات مشکوک اخیر برخی کشور های همسایه را بصورت دقیق رصد نماید و منافع ملی را اولویت اول اقدامات خود قرار دهند.
موحد در پایان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نمایش اقتدار نیروی های مسلح کشور در مانورهای اخیر که باعث سکوت و تغییر رفتار برخی حاکمان منطقه شد می ستایم و گرامی می دارم.
برپایه گزارش صدای جنوب،درروزهای اخیرتعدادی ازفرزندان استان ازجمله  اقایان دین پرور،باقرپور و نجات نیا و ارژنگ مسئولیت های ملی گرفته اند .
در حالی که برخی سیاسیون واکنش منفی داشته اند استقبال حجت الاسلام موحد از این انتصابات جالب و قابل تقدیر است..

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت