پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مهر 1400 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 108610

قدردانی آیت‌الله ملک‌حسینی از خانواده شهید پرازیده/مسئولان بیدار شوند

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در خصوص حادثه خودسوزی و فوت فرزند شهید از خانواده وی قدردانی کرد.

به گزارش  صدای جنوب  از یاسوج؛ آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در خصوص حادثه خودسوزی و فوت فرزند شهید در این استان چنین آمده است: حادثه تلخ و دردآور پیش آمده برای فقید روح‌الله پردازیده احساسات مردم استان را جریحه‌دار کرد.

این حادثه و حوادث مشابه که علل متعدد و گوناگونی دارد هر چه باشد باید مایه بیداری مسئولان متصدیان امر گردد هر کس در جامعه مسئولیتی را می پذیرد باید به قدر جایگاه خود در رخدادها خود را سهیم بداند و از فرافکنی پرهیز کند.

بیکاری، فقر به هم ریختگی مناسبات اجتماعی و عدم آموزش صحیح در تعدیل عاطفه های انسانی و عوامل دیگر همه را به رفع این نگون بختی‌ها فرا می‌خواند.

با خانواده آن فقید ابراز همدردی می نمایم و برایشان صبر و اجر مسئلت می‌دارم از خداوند متعال جبران این ضایعه را طلب می‌نمایم انشالله همه مسئولان به لطف الهی در جبران این حادثه جانکاه خانواده وی را یاری کنند در ضمن درایت و فهم خانواده آن فقید را در توصیه به پرهیز از رفتارهای هیجانی و غیرمنطقی و دوری از دستاویز قرار دادن این حادثه برای معاندان می‌ستایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت