پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آبان 1400 ساعت 23:08:: شناسه خبر: 109442

افتتاح ۸۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله زده دنا

۸۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا به مددجویان کمیته امداد واگذار شد.

به گزارش  صدای جنوب ، با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور ۸۰ منزل مسکونی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا افتتاح و به مددجویان این نهاد حمایتی واگذار شد.
مصطفی خاکسار، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کشور در مراسم افتتاح این واحد‌های مسکونی گفت: در پی وقوع حادثه زلزله در ۲۹ بهمن سال ۹۸ در شهرستان دنا،  ۳۰۷ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد دچار خسارت شد.
آقای خاکسار با بیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی ۱۵۳ واحد احداثی و ۱۵۴ واحد تعمیری بوده است افزود: از ۱۵۳ واحد مسکونی احداثی ۸۰ واحد تکمیل شده که بعد از ظهر امروز این واحد‌ها به مددجویان کمیته امداد واگذار شد.
وی با بیان اینکه برای بازسازی واحد‌های احداثی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا ۳۴۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است، اضافه کرد: از این مقدار تسهیلات پرداخت شده ۹۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال آن به صورت بلا عوض بوده است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور با اشاره به اینکه تعمیرات همه ۱۵۴ واحد تعمیری در مناطق زلزله زده شهرستان دنا به اتمام رسیده است، گفت: برای تعمیر این تعداد واحد مسکونی ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات به صورت بلاعوض پرداخت شده است. 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت