پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آبان 1400 ساعت 07:08:: شناسه خبر: 109451

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه با خانواده‌های زندانیان دیدار کرد

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه،همراه با رییس زندان دهدشت و رئیس انجمن حمایت از زندانیان ‌با خانواده مددجویان زندان دهدشت دیدار کرد.

صدای جنوب:

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه،رییس زندان دهدشت و رئیس انجمن حمایت از زندانیان ‌با خانواده زندانیان دیدار و از نزدیک مشکلات آنها رابررسی کردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در حاشیه این بازدید گفت: حمایت از خانواده‌های زندانیان یکی از رسالت‌های دستگاه قضا به شمار می‌رود و نسبت به این امر باید اهتمام ویژه صورت گیرد.
سعید کریمی زاد خانواده‌های زندانیان را یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه عنوان کرد و افزود: مسئولین باید در بررسی مشکلات خانواده‌های زندانیان اهتمام جدی داشته باشند، زیرا آن‌ها علاوه بر مشکلات اقتصادی، با آسیب‌های اجتماعی متعدد درگیرند.
وی اظهار داشت: خانواده‌های زندانیان نیز عضوی از جامعه هستند و چنانچه آسیبی متوجه این خانواده‌ها گردد تبعات آن کل جامعه را به خود دچار می‌نماید و دستگاه قضا به همراه دستگا‌های متولی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این قشر آسیب پذیر انجام دهند.
وی بازدید و سرکشی از خانوادهای زندانیان را از اولویت کاری خود اعلام کرد و گفت: این بازدیدها مستمر و هفتگی برگزار می شود.

در پایان این نشست های صمیمانه، سبد غذایی به خانوادهای زندانیان اهدا  شد.

برپایه گزارش صدای جنوب،اقدامات کریمی زاد در همین مدت کوتاه موجی از امید را در جامعه بوجود اورده است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت