پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آبان 1400 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 109583

احتمال شیوع کرونا در مدارس شهرستان بویراحمد

با توجه به رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی شیوع کرونا در برخی مدارس شهرستان بویراحمد دور از نتطار نیست.

به گزارش  صدای جنوب ، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد گفت: با توجه به بازگشایی برخی مدارس در این شهرستان و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در برخی از این مدارس نامناسب است.
محمد یزدان‌پناه با بیان اینکه احتمال شیوع کرونا در این مدارس دور از انتظار نیست افزود: در مدارسی که کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود برخی از دانش‌آموزان دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند و حتی از زدن ماسک در خودداری می‌کنند و تجمع دانش‌آموزان در این مدارس یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا است.
یزدان‌پناه با اشاره به استقبال نکردن برخی از دانش آموزان از واکسیناسیون اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات برگزاری کلاس‌های حضوری و بازگشایی مدارس ، استقبال نکردن برخی از دانش آموزان از واکسیناسیون بوده و  این در حالی است که مراکز واکسیناسیون در شهرستان بویراحمد این روز‌ها با استقبال کم گروه‌های هدف روبه رو است.
وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا باید همه دانش آموزان واکسن بزنند و کارت واکسن داشته باشندَ، اما تعدادی از آنان واکسن نزده  در کلاس‌های درس نیز شرکت می‌کنند و سلامت دیگر دانش آموزان را به خطر می‌اندازند. 

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد با بیان اینکه مدیران مدارس موظفند ضمن رعایت کامل دستور العملهای بهداشتی در مدارس از پذیرفتن دانش آموزان بدون کارت واکسن خود داری کنند گفت: اولیاء دانش آموزان نیز برای حفظ سلامتی فرزندانشان و دیگر دانش آموزان حتما فرزندانشان را در برابر بیماری مهلک و کشنده کرونا واکسینه کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت