پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آبان 1400 ساعت 00:08:: شناسه خبر: 109597

اجازه دلقک بازی به شاخ اینستای کهگیلویه و بویراحمدی ندهید/وی همه جا خود را نماد یاسوج معرفی می کند!

کسانی که دلقک بازی های شاخ اینستاگرامی کذایی را دنبال می کنند باید بدانند هر لایک و هر ” ویو ” به معنی مهر تایید بر اقدامات نامتعارفی است که چهره ای نازیبا از مردم استان به دیگر نقاط کشور نشان می دهد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی  صدای جنوب  مردم استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها شاهد کارهای مسخره فردی هستند که خودش را دارای هدف می پندارد و با کارهای عجیب و غریب به دنبال جذب مخاطب بیشتر است، فردی که همه جا خود را نمادی از شهر یاسوج معرفی می کند و همین مساله باعث شده است مخاطبان غیرهم استانی تصور دیگری از مردمان شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

این فرد در آخرین اقدام عجیب خود وارد صحنه اجرای کنسرت یکی از خوانندگان در جزیره کیش می شود و باعث بی نظمی شده است و ضمن معرفی خودش، اعلام می کند که از شهر یاسوج آمده است.؛ گفتن همین یک جمله کافی است تا همه کسانی که در آن سالن حضور دارند و سایرین که فیلم آن را مشاهده می کنند تصور نادرستی از شهر یاسوج و مردم آن داشته باشند.

کسانی که این فرد را دنبال می کنند باید بدانند هر لایک و هر ” ویو ” که از جانب آن ها برای لودگی های این فرد ثبت می کنید به معنی مهر تایید بر اقدامات نامتعارف اوست؛ اقداماتی که چهره ای نازیبا از مردم شهر یاسوج و استان به دیگر نقاط کشور نشان می دهد لذا بهترین کار این است که بیشتر از این اجازه دلقک بازی به این شاخ کذایی اینستاگرامی داده نشود.

فضای مجازی به خصوص اینستاگرام باعث به وجود امدن چالش های زیادی برای مردم دنیا شده است از طرف دیگر به وجود آمدن پدیده های به نام ” شاخ های اینستاگرام ” باعث شده است افراد زیادی روزانه با دنبال کردن این افراد صرفا وقت و هزینه خود را تلف کرده باشند؛ این روزها خیلی از شاخ های اینستاگرام با به نمایش گذاشتن رفتارهای عجیب و نامتعارف به هر آب و آتشی می زنند تا مورد توجه و تحسین دیگران قرار بگیرند. تعدادشان هم کم نیست؛ آنقدر که ردپایشان در هر گوشه و کنار این صفحه مجازی پیداست.

در سال های اخیر افراد زیادی از راه انتشار عکس ها و کلیپ های بی محتوا بین مردم معروف شده اند؛ کسانی که نه تنها هیچ گونه رفتار و تفکر خاص ندارند بلکه به واسطه رفتارهای عجیب و غریب، یک شبه به شهرت رسیده اند، از نوشیدن یک چای گرفته تا خواندن یک آواز با صدایی لرزان و غیره  هزاران هزار لایک گرفته اند؛ مساله ای که نشان می دهد همه این کارها برای مردم جذابیت داشته است و رفته رفته دنیایی از لایک های کذایی را اقدامات نامتعارف این افراد نثار می کنند.

مردم هم به طرز عجیبی، مشتاق دنبال کردن این افراد و خندیدن به حرکات ‌شان هستند این در حالی است که بسیاری از همین آدم ها از تمسخر دنبال ‌کنندگان خود خبر ندارند و در ذهن خود تا حد یک سلبریتی بالا رفته اند.

آن ها به خیال این که همه این ها طرفداران واقعی شان هستند کار و زندگی شان را تعطیل کرده اند و صبح و شب در حال فیلم گرفتن از خود هستند به طوری که حتی انگیزه صاحبان برند را تقویت می کنند تا تبلیغاتشان را به این صفحات بسپارند.

روان شناسان معتقدند کسانی که در صفحات اینستاگرام رفتارهای غیر متعارف از خود نشان می دهند، ژست ‌های عجیب می‌ گیرند و کپشن ‌های عجیب ‌تر می‌ نویسند و نوعی اختلال روانی دارند. به عقیده آن ها این رفتار‌ها ناشی از نوعی نیاز به جلب توجه است چنان چه افرادی که شخصیتِ خود شیفته و اعتماد به نفس پایین تری دارند ممکن است برای جلب توجه دیگران، دست به هر اقدامی بزنند؛ از به اشتراک گذاشتن تصاویر خصوصی خود گرفته تا کارهای ناشایستی که هر کس ممکن است از سرِ کنجکاوی هم که شده به دنیایشان سَرک بکشد.

دنبال کنندگان این دسته از افراد که اخبار و ماجراهای شاخ های اینستاگرام را رصد و پیگیری می کنند نیز کمتر از آن ها مقصر نیستند چرا که دلیل اصلی شهرت شاخ های مجازی، کنجکاوی همین فالوورهای میلیونی است که شهرتی کاذب برای این افراد بیکار به وجود آورده اند.

منبع  صبح زاگرس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت