پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آبان 1400 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 109645

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه معرفی شد

صبح امروز در بیست وسومین روز از آبان ماه مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با حضور دکتر یزدان پناه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان،اعضای شورای اداری ،اعضای شورای تأمین ،ریاست محترم دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و مجموعه بزرگ بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

صدای جنوب:

طی مراسمی امروز منصور تقوی به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی و از خدمات طیب‌زادگان مدیر سابق تجلیل شد.

دارا کریمی‌نژاد در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: حوزه فرهنگی و ساختار اجتماعی و سابقه ۱۱هزار ساله تمدن ایجاب می کند حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه متناسب با وضعیت شهرستان دیده شود.

فرماندار کهگیلویه گفت: با توجه به وسعت شهرستان و جمعیت زیر پوشش حوزه سلامت می‌طلبد نیروی متخصص و تخت بیمارستانی بیشتر شود.

کریمی‌نژاد افزود: با پیگیری انجام گرفته بیمارستان ۱۰۰تختخوابی در محوطه بیمارستان امام خمینی احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقدمات این پروژه فراهم شده است، گفت: در سفر ریاست جمهور ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای احداث بیمارستان جدید پیش‌بینی شده است.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: توسعه نامتوازن امکانات و تجهیزات حوزه سلامت شهرستان را نسبت به سایر شهرستان‌ها عقب انداخت.

وی اضافه کرد: با وجود همه مشکلات و کمبودها کادر درمان در مقابله با کرونا پا‌ی‌کار بودند.

کریمی‌نژاد عزل و نصب‌ها را حق دولت خواند و گفت: دولت این حق را دارد فرماندار جدید و مدیران جدید منصوب کند.بنده به هر قیمتی حاضر نیستم فرماندار باشم اما تا زمان حضور نیروی جدید بیشتر از قبل خدمت می‌کنم.

این مسؤول افزود: گندم ری خوردن و با نماینده نشستن برای دو روز بیشتر ماندن! را نمی‌پذیرم  شأن دولت را حفظ می کنم و تا آخرین روز با تمام وجود تلاش خواهم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این آئین از خدمات و تلاش‌های شایسته  مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه تقدیر کرد و گفت: شهرستان کهگیلویه از زمان شیوع کرونا ۱۷۷ فوتی را ثبت کرده  که نسبت به استان میزان کمتری  داشته است.

 

یزدانپناه با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر شهرستان کهگیلویه ۸. درصد کشوری است افزود: این امار مدیریت و زحمات کادر درمان را در این خصوص می رساند.

 

وی تصریح کرد: میزان بروز بیماری در کهگیلویه پایین بوده اما متاسفانه طی یک ماه گذشته در این شهرستان  امارها بالا افزایشی به خود گرفته که انتظار می رود  مردم همکاری لازم را داشته باشند.

 

یزدانپناه ادامه داد: در مسئله واکسناسیون انتظار است  مردم شهرستان همکاری بیشتری داشته باشند که از این فاز عبور کرده و یک ایمینی  جمعی به وجود آید و زندگی مردم به حالت عادی برگردد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه دانشگاه از مدیریت جدید انتظار دارد بهداشت درمان و حوزه سلامت باید غیر سیاسی باشد، بیان داشت: اعتمادی که مردم به سیستم درمان دارند باید حفظ شود و مسایل سیاسی خارج از حوزه درمان باشد و انتظار است در انتخاب نیروی شایسه تلاش شود و این سرمایه ها حفظ شود.

 

یزدانپناه با تاکید بر اینکه مدیریت جدید باید با نهادهای سیاسی، مذهبی و اصحاب رسانه تامل داشته باشد که بتواند از توانمدی آنها استفاده کرده و  قانون مداری و  و سلیقه ای عمل نکردن سرلوحه کار قرار گیرد.

 

وی گفت: در بخش خدمات کلینیک‌های تا اکنون در این شهرستان به مردم موفق نبوده ایم  اما با راه اندازی کلینیک جدید امید است خدمات بهتری ارایه شود.

 

یزدانپناه با اشاره به اینکه مدیریت جدید تأمل سازنده ای با جامعه پزشکی داشته باشد و بخش خصوصی تقویت شود افزود: در شهرستان کهگیلویه در خصوص مسئله واکسناسیون مردم را اقنا کرده که این امر به درصد قابل قبولی برسد.

 

وی با اشاره احداث بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی دهدشت گفت:۳۰ درصد منابع این پروژه در اختیار دانشگاه قرار داده شود به مناقصه گذاشته خواهد شد و امید است کمبوده های در حوزه بیمارستان و درمانی برطرف شود

منصور تقوی امروز نیز در این آیین  اظهار داشت: برای خدمت در این جایگاه مأموریت را پذیرفتم و به هیچ عنوان پیگیری و تلاشی برای رسیدن به این پست نداشتم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه سیاسی نیستم، گفت: با تفکر بسیجی به خدمت ادامه خواهم داد.

وی با بیان اینکه به  برکت نظام و کارگزاران نظام شبکه‌ای مدون طراحی و برنامه‌های هدفمند تعریف شده است، گفت: نظامات درمانی و بهداشتی را پیگیری می‌کنم.

تقوی محور کار را بر پایه سه بخش اورژانس، اتاق عمل و زایمان دانست و گفت: مطالبات مردم باید تعدیل و متعارف باشد.

محمدطاهر طیب‌زادگان نیز در این آیین با بیان اینکه از چندین ماه‌ قبل آماده چنین روزی بودم گفت: پرهیز از هرگونه حواشی غیرضرور از جمله اولویت‌های اینجانب در حوزه بهداشت و درمان بود.

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت دهدشت برگزار شد

رییس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، انسجام بخشی مدیریتی، عدم گرایشات سیاسی در محیط کاری و چیدمان نیروها بر اساس شایسته سالاری را از دیگر اقدامات مدیریتی خود در این مجموعه نام برد.

وی هم چنین از راه اندازی و تجهیز مرکز بهداشت درمانی دیشموک، برطرف شدن بخشی از مشکلات مرکز بهداشت قلعه رییسی، افتتاح پایگاه اورژانس قلعه دختر، راه اندازی آموزش بهورزی در دهدشت و افتتاح سالن جلسات شبکه بهداشت به عنوان بخشی از عملکرد خود در دوران مدیریتش نام برد.

طیب زادگان هم چنین راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، تجهیزات آزمایشگاه و دستگاه پی سی آر را از دیگر اقدامات طی این مدت عنوان کرد.

برپایه گزارش صدای جنوب،این ایین باشکوه و کم نظیر در فضای سیاسی این روزها و سالیان اخیرکهگیلویه برگزارشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت