پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 دی 1395 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 10973

از بهزاد خردمندرو ،معلم برتر جلوه های ایثار معلمی در یاسوج تجلیل شد

در این دیدار مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت:معلمی فرصت تجلی عشق،تعهد وبرترین جلوه یعنی آموختن به همنوع ودر نتیجه ساختن انسان است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با خانواده یکی از معلمان برتر جلوه های ایثار معلمی در یاسوج از وی تقدیر کرد.به گزارش صدای جنوب به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد؛ هادی زارع پور گفت:همکار متعهد و وظیفه شناس ما در حوزه آموزش ابتدایی آقای بهزاد خردمندرو با احساس مسئولیت وظیفه معلمی خود را با وجود بیماری به نحو مطلوب انجام داد.

در این دیدار مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت:معلمی فرصت تجلی عشق،تعهد وبرترین جلوه یعنی آموختن به همنوع ودر نتیجه ساختن انسان است.

وی گفت:این معلم وظیفه شناس حدود ۴ماه قبل از عمل جراحی وحدود یک ماه بعد از آن با وجود دیسک کمر وعدم توانایی سرپا ایستادن با استفاده از یک تخت تدریس در پایه سوم ابتدایی مدرسه ۱۷شهریور یاسوج را ادامه داد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:علاقه شدید و وابستگی جالب دانش آموزان به این معلم وعلاقه اش به انجام وظیفه الگویی از جلوه های زیبا معلمی است.

وی گفت:به پاس حق شناسی-قدرشناسی وجلوه ایثار این معلم از وی تقدیر شد.

بهزاد خردمندرو معلمی که با وجود بیماری در ناحیه کمر در کلاس درس حضور یافت نیز گفت:عشق وعلاقه به حرفه معلمی نشاط و وابستگی دانش آموزان وحس مسئولیتم باعث شد در سخت ترین شرایط در کلاس درس بمانم.

وی گفت:توجه ویژه مسئولان آموزش وپرورش وسرکشی از اینجانب بزرگترین قدرشناسی برای من وخانواده ام می باشد.

در این دیدار مسئولان بیمه معلم کهگیلویه وبویراحمد به پاس احساس مسئولیت این معلم وظیفه شناس از وی تقدیر کردند.

پایدار مسئول بیمه کهگیلویه وبویراحمد هم گفت:اقدام ارزشمند آقای خردمندرو در تدریس دانش آموزان بر روی تخت در کلاس بیانگر حس وظیفه شناسی وعشق به معلمی والگویی برای جامعه ایثارگر معلمان است.

در این دیدار سیدبهاءالدین ملک حسینی معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان –موسوی معاون تربیت بدنی وسلامت –سیدعلی اکبر هاشمی اصل مدیرآموزش وپرورش بویراحمد وتعدادی از رؤسای ادارات وکارشناسان آموزش وپرورش استان وشهرستان بویراحمد وبرخی فرهنگیان حضور داشتند.

بهزادخردمندرو از فرزندان روستای تیرابگون سرفاریاب است که هم اکنون در یاسوج زندگی می کند.

نظرات

  1. سلام باعث افتخار است که به این مقام که الحق شایسته اش بودی نایل شدی بینهایت افتخار میکنم وآرامش گرفتم که به حقت رسیدی از خدای بزرگ میخوام درتمام مراحل زندگییت سر بلند وسلامت همراه با آرامش باشی ان شاالله فدات

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت