پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آبان 1400 ساعت 23:08:: شناسه خبر: 109906

توضیحات سرپرست شهرداری دهدشت درباره روشنایی پارک ها،طرح تفصیلی و وضعیت آرامستان

سرپرست شهرداری دهدشت  از نهایی شدن طرح تفصیلی شهر دهدشت خبر داد.

صدای جنوب:

سرپرست شهرداری دهدشت  از نهایی شدن طرح تفصیلی شهر دهدشت خبر داد و گفت:بر اساس این طرح الحاق منطقه سمغان به شهردهدشت، همچنین الحاق زمین های طرح بسیجیان، طرح ولایت، طرح شهرک پرستاران ابلاغ ان تا یکماه اینده صادر میشود.
سید علی موسوی نسب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی فضاهای سبز محل انباشت نخاله شدند بیان کرد:نسبت به پاکسازی دو فضای سبز پشت بیمارستان و ۶۰ دستگاه دهدشت اقدام شد،این دو فضای سبز محل انباشت زباله و نخاله شده بود که پاکسازی شد و کاشت چمن این فضاها در دستور کار است.
موسوی نسب افزود:ورودی سوق هم محل انباشت آهن آلات قراضه  شده بود  که ۹۰ درصد این آهن آلات از معابر ورودی جمع شد و برای پاکسازی صد درصدی نیاز به همکاری نیروی انتظامی داریم.

وی ادامه داد:روشنایی دو پارک جنگلی و میدان مرکزی نیز تا هفته آینده تامین می شود، همچنین درختان بلوارهای سپاه و شریعتی که موجب کم شدن دید رانندگان میشد اصلاح شدند.
سرپرست شهرداری دهدشت با بیان اینکه آرامستان دهدشت هزینه سرسام آوری برای شهرداری ایجاد می کند،تصریح کرد:از شورای شهر درخواست کردیم اظهار نمایند که آرامستان را به بخش خصوصی واگذار کنیم یا توسط شهرداری اداره شود.کبنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت