پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آبان 1400 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 110011

نشستن مسئولان پای درد دل رانندگان ناوگان مسافربری لنده/فرماندار: مدافع حقوق شما و مردم هستیم.

در پی افزایش قیمت کرایه مسیرهای ارتباطی از سوی سازمان حمل و نقل استان، و در پی افزایش دغدغه های روزانه مردم در این خصوص امروز فرماندارلنده به همراه مسولان پای درددل رانندگان نشستند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، در پی افزایش قیمت کرایه مسیرهای ارتباطی از سوی سازمان حمل و نقل استان، و در پی افزایش دغدغه های روزانه مردم در این خصوص امروز فرماندار، بخشدارمرکزی لنده، کارشناس امور اقتصادی فرمانداری و معاون راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده با رانندگان ناوگان مسافربری برون شهری لنده دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این دیدار تورج رزمجو گفت: شغل رانندگی و خدمت به هنوعان یک کار ارزشمند است که شما رانندگان با تلاش شبانه روزی خود در حال خدمت هستید.

وی افزود: تعیین نرخ کرایه مسیر ارتباطی سالانه از سوی اتحادیه رانندگان و سازمان حمل ونقل جاده ای استان با حضور نمایندگان رانندگان نرخ گذاری و تعیین می شود که تمامی حقوق رانندگان و مردم در نظر گرفته می شود.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:باتوجه به اعلام نرخ جدید و شرایط عادی شهرستان از این به بعد خودروهای ناوگان عمومی ملزم به اخذ کرایه نفری۱۷هزارتومان با چهار نفر سرنشین می باشد که می بایست گزاژ به گزاژ باشد.

وی تاکیدکرد:در صورتی مسافران خودشان می خواهند سفری راحتر داشته باشند می توانند با رانندگان به تفاهیم برسند و سه نفری سوار شوند که مشکلی در صورت تفاهم طرفین وجود ندارد.

رزمجو گفت:بدون شک رعایت حال شهروندان یکی از مهمترین مطالبات ما از شما رانندگان زحمت کش است که امیدواریم این مهم به درستی صورت پذیرد.

در ادامه نیز علی آزاده نماینده رانندگان شرکت مسافر بری نصر لنده با قدردانی از حضور مسولان گفت: حضور مسولان امروز و به بهانه نرخ گذاری کرایه برای ما قابل تحسین است چرا که در این چندسال کسی به درستی سراغ از حال روز و کسب وکار ما نگرفته است.

وی افزود: همه رانندگان ناوگان عمومی بین شهری تابع قوانین و دستوالعمل اتحادیه حمل و نقل استان هستند و هیچ راننده نمی تواند مازاد بر نرخ تعیین شده کرایه بگیرد.

نماینده رانندگان شرکت مسافر بری نصر لنده تصریح کرد:متاسفانه برخی از شهروندان چندان به حقوق رانندگان نسبت به اجرای گاراژ به گاراژ پایبند نیستند و انتظار دارند که در مقصد به جایی که می خواند برسند ولی غافل از اینکه اگر اتفاقی و یا تصادفی در مسیر اضافی شد راننده مقصر خواهد بود.

آزاده گفت: متاسفانه شهرداری گاراژ مسافربری که چندین سال رانندگان  و شهروندان در آن به نمازخانه، سالن استراحت، سرویس بهداشتی و وسایل خنک کننده و گرم کننده مجهز بود را به راهنمایی و رانندگی واگذار کرد و ما نیز ناچار به حضور در محل کنونی شده ایم که فاقد هرگونه امکانات اولیه است.

در ادامه نیز تعدادی از رانندگان به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت