پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آذر 1400 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 110505

بیانیه جوانان انقلابی شهرستان لنده در حمایت از مطالبات نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه در استان

جوانان انقلابی شهرستان لنده در حمایت از مطالبات نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه در استان بیانیه ای را صادر کردند.

صدای جنوب

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، جوانان انقلابی شهرستان لنده در حمایت از مطالبات نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه در استان بیانیه ای را صادر کردند.

 

بی شک فقاهت و سیاست در حکومت دینی، لازم و ملزوم همدیگرند. در تاریخ سیاسی اسلام مهمترین تبلور عینی این هم افزایی در خطبه‌های مولای عدالت طلبان نصب العین کارگزاران حکومتی است.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان احیاگر نظام حکومتی اسلامی همواره ه بر میثاق خود جهت تنور افکار عمومی، وفادار بوده است و نهاد نماز جمعه یکی از مهمترین و بلکه اساسی ترین دستاورد نظام در این زمینه است.

این قرارگاه بزرگ فرهنگی در جهت اعتلای کلمه حق و عدالت اجتماعی طی چهل سال اخیر، گام‌های بزرگی برداشته است. و از این رهگذر بد خواهان و دشمنان نظام را ناکام کرده است،

و در حال حاضر در همه نقاط کشور فریاد حق طلبی و مطالبه حقوق عامه از این تریبون مقدس و دشمن شکن به گوش می‌رسد.

استان کهگیلویه و بویراحمد به رغم محرومیت های فزاینده در زمینه صنعت، ارتباطات و زیر ساخت‌های توسعه، هیچگاه گرفتار فقر فرهنگی، عقیدتی و سیاسی نبوده است و این مهم را از همراهی و همزبانی با علماء و روحانیت متعهد و اتقلابی دارد..

در هفته گذشته تریبون های نماز جمعه سراسر استان کما فی سابق زبان گویای مردم بوده اند و از مسئولان عالی استان رسیدگی سریع به معیشت مردم، استخدام قانونی وضابطه‌مند جوانان ، حذف مدیران فشل( بانیان وضع موجود) و بکار گیری جوانان متعهد و متخصص را در راستای بیانیه گام و تأکید مقام معظم رهبری راخواستار شده اند.

در رأس نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله حسینی و در لنده امام جمعه محبوب حجهالاسلام و المسلمین محمودی اصل آغازگر مطالبه ی به حق و منصفانه ای بوده اند، که ملت به امید برآوردن آن به دولت قوی و مردمی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رای اعتماد داده اند.

لذا جوانان انقلابی شهرستان لنده و جریان حزب اللهی ضمن لبیک به ندای نماینده محترم ولی فقیه و ائمه جمعه استان، حمایت همه جانبه ی خود را از مطالبات و بیانات ایشان اعلام میدارد و از مسئولان ارشد استان پاسخ شایسته، سریع و تغییر وضع موجود را به نفع مردم قدر شناس و ولایت مدار استان را خواهان است. و تا حصول به نتیجه مطلوب این مطالبه ی منطقه‌ای و ملی را دست در دست مردم و روحانیت متعهد ادامه خواهد داد.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

جوانان انقلابی و جریان حزب اللهی شهرستان لنده

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت