پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آذر 1400 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 110508

با حضور معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل امور شهری؛ مراسم تحلیف شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / کیانی باوند رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد شد

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و عیسی شهامت مدیرکل امور شهری استان در سالن ستاد بحران برگزار شد.

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و عیسی شهامت مدیرکل امور شهری استان در سالن ستاد بحران برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب ، ظهر امروز (یکشنبه ۷ آذر ماه ۱۴۰۰) مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و عیسی شهامت مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات ستاد بحران برگزار شد.
در ابتدای این نشست کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد توقعات خود را از شوراها و شهرداری‌ها بیان کرد و اظهار داشت: مبلمان شهری برای ما اولویت دارد.
در ادامه به دلیل اختلاف نظر مراسم تحلیف ساعاتی به تعویق افتاد که نهایتاً با مدیریت عیسی شهامت مراسم تحلیف برگزار شد.
ابتدا هیئت رئیسه سنی به ریاست محسن کوکب‌نژاد برگزارشد و اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد سوگند یاد کردند.

، در ادامه کیانی باوند با رأی ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس شورای اسلامی استان انتخاب شد.
همچنین محسن کوکب‌نژاد با ۶ رأی به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد. سید صلاح‌الدین صادقیان نیز با ۶ رأی به عنوان منشی شورای اسلامی استان انتخاب شد.
کیوان آشنا، غلامرضا مسلمی‌دوست، رهامی سه عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد جلسه را ترک کردند. آنها به دلیل اینکه می‌گفتند؛ ترکیب جلسه گرمسیری و سردسیری شده است، جلسه را ترک خواهیم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت