پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آذر 1400 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 110515

تکذیب فیش حقوق نجومی مدیر بهربرداری گاز استان

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان گفت: حتی سازمان های نظارتی می توانند تحقیق کنند و بنده هم پیگیر این موضوع از طریق مراجع قانونی خواهم بود.

به گزارش  صدای جنوب ؛ مجید روح الهی، مدیر بهره برداری شرکت گاز کهگیلویه وبویرامد در خصوص فیش نجومی منتشر شده در فضای مجازی گفت:متاسفانه یکی از سایت های محلی استان در خصوص فیش حقوقی بنده خبری انتشار داده اند که به طور کامل این خبر را تکذیب می کنم.

 وی افزود:همانطوری که می دانید در همه ادارات و سازمان ها صندوق قرض الحسنه ای وجود دارد، که صندوق قرض الحسنه شهید تندگوبان نیز مربوط به شرکت ملی گاز ایران است و همه کارکنان شرکت ملی گاز ایران در واقع عضو این صندوق هستند.

روح الهی ادامه داد:بنده هم عضو این صندوق هستم و موجودی بنده هم بیش از ۳۳میلیون تومان بوده درحالی که نوبتم بوده و سه برابر این موجودی را باید به بنده می دادند اما چون سقف ۹۰میلیون بوده پس همین مقدار را به بنده دادند.

وی تصریح کرد:متاسفانه برخی ناشی گری کرده و استیتمنت(حکم) بنده را دستکاری کرده اند بنابراین ما کارکنان شرکت گاز برای مردم زحمت ها کشیدیم و روستاهایی را گازکشی کردیم که هیچ موقع کسی هم فکرش را نمی کرد هرچند غیرممکن ها را ممکن کردیم و از چهار روستا تا ممبی و سرآسیاب و دیگر روستا گاز کشی ها صورت گرفت؛ اما حق ما این نیست که برخی ها مغرضانه اینگونه برخورد کنند و خدمات کارکنان شرکت گاز را زیر سوال ببرند.

روح الهی ادامه داد:با این وجود نیز حتی سازمان های نظارتی می توانند تحقیق کنند و بنده هم پیگیر این موضوع از طریق مراجع قانونی خواهم بود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت