پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1400 ساعت 16:09:: شناسه خبر: 110905

تذکر موحد به رئیس صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم شریف کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده به رییس صداوسیمای استان درزمینه بی توجهی به احساسات مردم پس از تصادف اتوبوس دهدشت تهران انتقاد کرد.

صدای جنوب:

نماینده مردم شریف کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده به رییس صداوسیمای استان درزمینه بی توجهی به احساسات مردم پس از تصادف اتوبوس دهدشت تهران تذکر داد.

در این پبام انتقادی امده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر رئوف
ریاست محترم صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد
با سلام
ضمن تسلیت مجدد به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت تعدادی از همشهریان عزیزمان در سانحه هولناک تصادف اتوبوس مسافربری دهدشت به تهران که باعث داغدار شدن خانواده های بسیاری گردید و استان و کشور را متاثر و متالم نمود اما علی الظاهر صداو سیمای استان آنگونه که باید و شاید عمق این حادثه را درک ننموده و به برنامه های عادی خود پرداخته است و علیرغم بافت اجتماعی استان و شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده که قریب به اتفاق مردم ، دارای مراودات سببی و نسبی بوده و در شادی و عزا و همه مناسبتها در کنار یکدیگرند ، حتی شاهد پخش برنامه های طنز توسط شبکه استانی بوده و هستیم . شایسته هست ضمن احترام به مردم استان و یک ملت عزادار در اجرای برنامه های تلویزیونی و رادیوئی دقت بیشتری شود تا در این شرایط که حتی عزای عمومی نیز اعلام گردیده است دردی بر آلام مردم افزوده نشود .

سید محمد موحد
نماینده مردم شریف کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت