پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آذر 1400 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 110977

برگزیدگان قرآنی سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد تجلیل شدند

مسئول فرهنگی خانواده سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: برگزیدگان قرآنی طرح نشاط و تعالی سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد تجلیل شدند.

صدای جنوب:

سیدمنوچهر نورایی، مسئول فرهنگی خانواده سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد عصر روز گذشته، ۱۸ آذرماه در حاشیه تجلیل از برگزیدگان قرآنی طرح نشاط و تعالی سپاه فتح، اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی، ایجاد انگیزه، بالا بردن سطح علمی و توانایی کارکنان سپاه و شناسایی نخبگان قرآنی خانواده‌های سپاه هر ساله مسابقات قرآنی برگزار می‌‌شود.
وی با بیان اینکه این مسابقات در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات با حضور ۲۱۱ نفر از خانواده‌های سپاه در رشته‌های ترتیل، تفسیر و حفظ کل قرآن کریم در مرحله اول در تیرماه و در بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج برگزار شد.
مسئول فرهنگی خانواده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مرحله نیمه نهایی این مسابقات با حضور خانواده‌های سپاه و ۵۴ نفر از نخبگان در شهریورماه برگزار شد که ۲۰ نفر از آنان برگزیده شدند.
نورایی بیان کرد: برگزیدگان نهایی در مسابقاتی که در اسفندماه امسال در مشهد با حضور خانواده‌های سپاه برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت