پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 دی 1400 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 112053

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد:

ستاد برخط پاسخگویی به نامه های مردمی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد/ ارتباط فقط از طریق سامانه ۱۱۱/ روابط عمومی ها و رسانه ها سامد را تقویت کنند 

مومن نسب با تشریح تاثیر پاسخگویی به موقع نسبت به خواسته های مردمی در استمرار اعتماد و اطمینان آنان نسبت به دولتمردان، از همه مدیران و کارشناسان دستگاه ها خواست که با صبوری و مسئولیت پذیری بیش از پیش و بکارگیری کلیه ظرفیت ها در تایم صبح و عصر برای این مهم (پاسخگویی) وقت گذاشته و از محل اختیارات تفویض شده یا کسب مجوز از ستاد مرکزی دستور ویژه در راستای اجابت خواسته های مردمی را به شکل متناسب و شایسته،صادر کنند. 

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد:

 

ستاد برخط پاسخگویی به نامه های مردمی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد/ ارتباط فقط از طریق سامانه ۱۱۱/ روابط عمومی ها و رسانه ها سامد را تقویت کنند

 

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم استان با شماره گیری ۱۱۱ می توانند از وضعیت نامه های خود مطلع شوند.

 

 

محمود مومن نسب در تشریح محورهای کاری مرکز ارتباطات مردمی سامانه ۱۱۱ ، با اشاره به نقش حفظ ارتباط بی واسطه بین مردم و مسئولین، گفت: در پی سفر آیت الله دکتر رئیسی ریاست جمهوری کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد، مردم این استان بیش از ۹۰ هزار درخواست مکتوب در موضوعات مختلف از جمله رفع مشکلات فردی و اجتماعی به ریاست جمهور نامه نوشتند.

 

 

وی با اعلام نهایی شدن کارِ گردآوری، تفکیک، پالایش، دسته بندی، ثبت و ارجاع نامه ها، اظهار داشت: اکنون استان و مدیران دستگاه های استانی وارد عملیات پاسخگویی و پاسخدهی به نامه های ارجاعی مردمی شده است.

 

 

مومن نسب با تشریح تاثیر پاسخگویی به موقع نسبت به خواسته های مردمی در استمرار اعتماد و اطمینان آنان نسبت به دولتمردان، از همه مدیران و کارشناسان دستگاه ها خواست که با صبوری و مسئولیت پذیری بیش از پیش و بکارگیری کلیه ظرفیت ها در تایم صبح و عصر برای این مهم (پاسخگویی) وقت گذاشته و از محل اختیارات تفویض شده یا کسب مجوز از ستاد مرکزی دستور ویژه در راستای اجابت خواسته های مردمی را به شکل متناسب و شایسته،صادر کنند.

 

 

این مسئول ستادی استانداری، با بیان اینکه، کارشناسان حاذق و مجرب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامانه ۱۱۱) از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۴:۱۵ درخواست ها و نقطه نظرات مردم را از اقصی نقاط دریافت و پس از بررسی، تجزیه و تحلیل در کارتابل استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران و شهرداران قرار می دهند، تاکید کرد: مردم می توانند با شمارگیری تلفن ۱۱۱ از وضعیت ارجاع نامه های تقدیمی در سفر ریاست جمهوری مطلع شوند.

 

وی، اظهارداشت: کاری عوامل سامد بسیار سنگین و خسته کننده است، به همین سبب از مدیران کل، معاونان آنان، مسئولین واحدها و کارشناسان درخواست می شود حداقل ماهی یک روز اداری به مرکز ارتباطات مردمی مراجعه و خود را به عنوان کارشناس پاسخگو قرار داده تا ضمن درک عینی سختی کار، نسبت به پیشبرد این مهم همه باهم به پیش برویم.

 

 

مومن نسب در پایان از مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیران روابط عمومی دستگاه ها، رسانه ها در خواست کرد که با بکارگیری کلیه ظرفیت های اطلاع رسانی و تبلیغی سامانه ۱۱۱ را به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت تقویت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت