پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1400 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 112297

چرخه دُز سوم کرونا تکمیل شود/ ترم جدید دانشگاه ها حضوری است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، شرایط پایدار نسبی وضعیت کرونا عاملی برای سهل انگاری وعادی انگاری نشود، تاکید کرد: اقناع عمومی در رعایت پروتکل های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

سیدجواد هاشمی مهر در ۱۷۴مین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان، به ضرورت پوشش همگانی واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: برای افزایش ضریب ایمنی در مقابله با بیماری کرونا چرخه دز سوم واکسیناسیون تکمیل شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار داشت: واکسن به اندازه کافی در استان ذخیره داریم و همه مراکز آماده برای تزریق واکسن هستند.
وی به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و بخصوص زدن ماسک، تاکید کرد و گفت: بیش از ۴۰ نفر مبتلا به بیماری سویه جدید کرونا در کشور شناسایی شده است و استان های همجوار ما هم مبتلا دارند و این مسئله هشداری برای ضرورت رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی است.
هاشمی به بازگشایی حضوری همه دانشگاه ها و مدارس و امتحانات آنها در ترم جدی خبر داد و گفت: این دستورالعمل ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: از هم اکنون بستر لازم  برای بازگشایی دانشگاه ها فراهم شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم گفت: هم اکنون ۱۲۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۷ نفر مبتلای قطعی و ۵ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می باشند.
پرویز یزدانپناه با تاکید به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: ضرورت دارد هر چه سریعتر برای تکمیل واکسن به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه شود تا بتوانیم به پوشش همگانی برسیم. 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت