پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1400 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 113141

کلنگ زنی و افتتاح ۹ طرح گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت دهه فجر ۷ طرح گازرسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و ۲ طرح به عنوان طرح‌های ملی کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش صدای جنوب  ، مدیرعامل شرکت گاز این استان، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، عملیات گاز رسانی به مجموعه ۱۳۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد آغاز و به بهره برداری می‌رسد که با توجه به اهمیت موضوع گازرسانی، ۷ طرح افتتاحی و ۲ طرح کلنگ‌زنی به عنوان طرح‌های ملی به بهره‌برداری می‌رسند.
آقای خادم افزود: به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شرکت گاز استان خدمات قابل توجهی از جمله عملیات گازرسانی به آخرین نقاط روستایی و صعب‌العبور استان و نقاط محروم برای افزایش رفاه نسبی و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها انجام داده است.
خادم تاکید کرد: شرکت گاز استان با برنامه‌ریزی‌های دقیق، انقلابی و جهادی خدمات گازرسانی به مردم شریف استان را که به عنوان مطالبه به‌حق بوده انجام داده و ادامه می‌دهد و در حقیقت شعله‌های گاز را به خانه‌های مردم و روستا‌ها رسانده‌ایم.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نقش و اهمیت روستا‌ها و جایگاه ویژه آن‌ها در نظام انقلاب اسلامی، بیان کرد: طرح‌های گازرسانی به ۹ مجموعه روستایی در سطح استان بهره برداری و اجرائی می‌شود.
وی با اشاره به توپوگرافی و کوهستانی بودن استان و مناطق سخت گذر و رودخانه‌های دائمی و فصلی بیان کرد: عملیات گازرسانی به این مجموعه روستا‌های استان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال به تعداد ۱۳۰ روستا و با جمعیت ۱۰ هزار و ۹۷۹ خانوار بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.
خادم در خصوص گازرسانی به مجموعه روستای بویراحمد ادامه داد: عملیات گازرسانی به روستا‌های لوداب (آب سردان علیا وسفلی ودره بید ومورتوت)، چین (تهلیان و چین) و بویراحمد (مجموعه تنگ‌سرخ) با اعتبار ۲۲۲ میلیارد ریال به تعداد ۲۴ روستا و با جمعیت ۲ هزار و ۱۶۸ خانواری افتتاح می‌شود.
وی گفت: عملیات گازرسانی به مجموعه روستا‌های بهمئی و لنده با اعتبار۸۰ میلیارد ریال واجرای ۱۶۰ کیلومتر شبکه گذاری فلزی وپلی اتیلن وساخت سیویل ومکانیکال ۵ مورد ایستگاه تقلیل فشار (TBS) تعداد ۴۲ روستا و با جمعیت ۳ هزار و ۲۹۸ خانواری در روستا‌های ممبی و سرآسیاب به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مجموعه روستا‌های شهرستان چرام، گفت: اعتبار این طرح ۱۸ میلیارد ریال هست که تعداد ۵ روستا دارد و با جمعیت ۲۲۲ خانواری در روستا‌های آرند و قلات ودلی سوار وآبلک مورد بهره‌برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: طرح گازرسانی به مجموعه روستا‌های شهرستان مارگون با توجه به کوهستانی بودن منطقه و اهمیت مهم موضوع گاز با اعتبا۱۷۰ میلیارد تومان با تعداد ۴۹ روستا و جمعیت ۴ هزار و ۸۳۶ خانواری عملیات گازرسانی در مجموعه روستای جوکار افتتاح و در مجموعه روستای حوزه زیلایی کلنگ‌زنی می‌شود.
خادم با اشاره به مجموعه روستا‌های شهرستان دنا، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال و تعداد ۱۰ روستا با جمعیت ۴۵۵ خانواری که عملیات گازرسانی در مجموعه روستای چشمه‌ریزک و سیرون افتتاح و در مجموعه روستای شبلیز کلنگ زنی می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نگاه آینده‌نگری و حرکت جهادی و انقلابی با هدف برای گازرسانی به ۱۰۳ روستای استان در سال جاری و تا پایان سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی دقیق کرده‌ایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت