پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1400 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 113391

گزارش کامل اولین روز کاری فرماندار جهادی شهرستان لنده+تصاویر

فرماندار جدید شهرستان لنده در اولین روزکاری خود روز پُر کاری را آغاز کرد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، جلال دانش فرماندار جدید شهرستان لنده در اولین روزکاری خود ساعت ۶و۳۰دقیقه صبح امروز با حضور در مرکز بستر درمانی شبکه بهداشت و درمان لنده آخرین وضعیت خدمات رسانی به بیماران را که در چند ماهه گذشته با انتقاداتی همراه بوده است را مورد بازدید میدانی قرار داد.

در ادامه فرماندار شهرستان لنده با حضور در محل پروژه بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان لنده ضمن بازدید میدانی از آخرین وضعیت این پروژه از پیگیری برای جذب اعتبارات بیشتر و تسریع در روند اجرایی این پروژه را خواستار شد.

وی همچنین از پروژه ساخت دوباب خانه پزشک شبکه بهداشت و درمان لنده نیز بازدیدی کرد و از روند اجرایی و تکمیل این پروژه در آینده نزدیک نیز خبرداد.

دانش در ادامه نیز از کلینیک تخصصی شهید رضایی نیز بازدید کرد و از تلاش های پزشکان متخصص در ارائه خدمات به شهروندان نیز قدردانی کرد.

در ادامه دکتر دانش پیگیری ورفع نگرانی کشاورزان شهرستان در خصوص نحوه توزیع کود شیمیایی باتوجه به اختلالی که در سیستم توزیع کود شیمیایی بوجود آمد با دعوت از مدیر جهاد کشاورزی جناب آقای مهندس همتی و دستورات لازم دراین خصوص انجام دادند.

درادامه در دیدار با مدیران ادارات شهرستان راه ،بنیاد شهید،بنیاد مسکن، و آب و فاضلاب سرپرست راهداری شهرستان جناب آقای احمدی و نگرانی در خصوص خرابی ماشین آلات راهداری جناب آقای دکتر دانش درتماس تلفنی با آقای دکتر جانی پور سرپرست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خواستند که هرچه سریعتر نسبت به تعمیر وراه اندازی دستگاههای راهداری اقدام نمایند که آقای دکتر جانی پور قول مساعد دادند.

پیگیری مشکلات آب و فاضلاب و تشکیل جلسه تعیین تکلیف پروژهای آب و فاضلاب با حضور بنیادعلوی وبا مشارکت بسیج سازندگی درهفته آینده وپیگیری مشکلات آب شهرک شهید رجایی خیابانهای رسالت ۱ و۲

پیگیری ومشکلات حوزه بنیاد مسکن در دیداربا سرپرست بنیاد مسکن جناب آقای مهندس ربانی وساماندهی گلزار شهدا وترتیب جلسه با فرزندان شهدا و سرکشی به خانواده های شهدا از جمله مواردی بود که در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح گردید.

درادامه دیدارها جناب دکتر دانش در دیدار با مسئول آبشار عاطفه ها بر پیگیری مشخص شدن مکانی جهت استقرار این نهاد تاکید داشتند .

درادامه دیدارها جناب آقای دکتر دانش با سرپرست محترم بنیاد علوی جناب آقای مهندس نیکبخت خواستار ایجاد تحول با استفاده از ظرفیت بنیادعلوی در شهرستان شدند دراین دیدار آقای نیکبخت از عدم همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی در اجرای پروژه هاابراز نگرانی نمودند که جناب آقای دانش اهتمام نمودند که هر اداره ای که با بنیاد علوی همکاری لازم را نداشته باشد و بنیاد تایید کندعذر مدیر آن اداره پذیرفته شده نیست و از مدیریت کنار رود.

در ادامه دیدارهای صبح آقای فرماندار ودر جلسه با سرپرستان شهرداری و بنیاد علوی تاکید جدی داشتند که هرچه سریعتر با استفاده از ظرفیت بنیادعلوی نسبت به تغییر مبلمان شهری اقدام کنند.

دراین جلسه مصوب گردید که شهرداری اقدام به ایجاد و تعیین مکانهای لازم اقدام نموده وبا قول مساعد آقای نیکبخت سرپرست بنیادعلوی نسبت به تهیه نهال ،گل وگیاه اقدام نماید به هر مقدار لازم اقدام نماید. در این جلسه فرماندار محترم جناب آقای دکتر دانش پیشنهاد خرید وتامین ۳۰هزار گلدان در نقاط مختلف شهر در جهت زیبا سازی اقدام شودودراین زمینه با آقای مهندس حسن پور مدیر بازرسی شهرداری تهران از طریق تماس تلفنی رایزنی‌های لازم را انجام دادند.

درادامه بازدیدهاعصر امروز جناب آقای دکتر دانش فرماندار شهرستان لنده بهمراه جناب آقای مهندس شفایی معاون ، جناب آقای مهندس جعفری سرپرست محترم شهرداری ،مهندس نیکبخت سرپرست محترم بنیاد علوی، مهندس یاوریان مدیر شبکه بهداشت و درمان و جناب سرگرد قائم فر جانشین محترم نیروی انتظامی بازدیدهایی از نقاط مختلف شهر داشتند وپیگیری ها و دستورات لازم را درخصوص برطرف نمودن معارضات،معضلات ومشکلات پروژه های مذکوررا انجام دادند.

از جمله بازید ازجاده (بلوار)سلامت شهر ،پارک کوهپایه، درمانگاه شبانه‌روزی ،سیل بند بزرگ شهر وپل ارتباطی بین شهرکهای فجر و شهید رجایی.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت