پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1400 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 113416

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز دهه فجر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرا رسیدن چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 به گرارش صدای جنوب در پیام سید علی احمدزاده آمده؛

جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

حکومت الله حاکمیت مطلق دین‌داری و دین باوری زمینه‌ساز تعالی و فراهم آورنده عروج انسان و طی مراحل، تا رسیدن به کمال است.

غلبه نور و استیلای حقیقت بر ظلمت و غفلت، و رویش جوانه‌های امید در سرزمین اعتقاد و باور ربانی، و تفوق دانایی و علم بر جهل و انحراف، نشانه‌های روشن تفضل الهی در بستر حاکمیت تفکر دینی و حکمرانی الهی است.

این محصول بی‌شک موهبت خداوند است که سیراب از اندیشه توحیدی، باور، همت، عمل و برخواستن مبتنی بر ” أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى” و توکل اعجازگر قرن عبدصالح خداوند حضرت امام خمینی(ره) است. آن بزرگ مرد الهی که عاطفه و عرفان اسلامی را به مبارزه و شدت غضب علیه دشمنان خداوند گره زد و به کمک و نصرت‌ الهی در کنار همراهی، ایثار و جانفشانی مردم خداباور، ولایت‌مدار و آزادیخواه ایران اسلامی نظام مبارک و شجره طیبه انقلاب الهی، مردمی اسلامی ایران را رقم زد و به تمامی آزادیخواهان جهان هدیه کرد.

اکنون و در چهل و سومین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از دیروز، روسپیدتر از همیشه و باورمند‌تر از هر زمان دیگر تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و با توسل به فرهنگ شهادت و شهیدان، این یادگاران همیشه و قلوب تاریخ بشریت با همراهی و همگامی و ایثارهای متعدد مردم فهیم و بزرگوارمان به مسیر تعالی خود انشاءالله تا تحقق تمدن اسلامی با نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد.

آیین دهه فجر امسال را به توفیق الهی با شعار ” جشن ملی ۱۴۰۰” با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به بهترین شکل ممکن و به شکرانه نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و تلاقی مبارک این ایام با ماه رجب‌المرجب برگزار خواهیم کرد.

صمیمانه دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را به عموم ملت شریف ایران بویژه مردم ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و شادباش می‌گویم.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت