پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1400 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 113448

فرماندار شهرستان لنده؛

انقلاب اسلامی انقلابی تمدن ساز بود+تصاویر

فرماندار شهرستان لنده در مراسم رژه خودرویی ۱۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی انقلابی تمدن ساز بود و راه برون رفت از شرق و غرب گرایی را باز کرد و نگاهی نو به حاکمیت دینی و سیاسی در جهان ایحاد کرد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، جلال دانش فرماندار شهرستان لنده در مراسم رژه خودرویی ١٢بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) گفت: بالاتر از هر خیر و نیکی و عمل نیکی یک عمل نیک دیگری وجود دارد مگر شهادت در راه خداوند که اگر وصیت نامه و سبک زندگی شهدا را به درستی بررسی کنیم به خوبی به عمق تفکر و ژرف اندیشی شهدا پی خواهیم برد.

جلال دانش گفت: اکثر دانشمندانی که ما را به فناوری روز دنیا مجهز کردند همین جوانان ٢۵ساله تا ٣٠ساله هستند که هرکجا به جوانان اعتماد کردیم جواد داد و انقلاب اسلامی زمینه ساز حضور این مهم در متعالی کردن اندیشه های انقلاب با بهره مندی از دانش جوانان است.

فرماندار شهرستان لنده گفت:اگر می خواهیم در همه زمینه ها موفق باشیم باید شکر گذار باشیم و امروز حقیقتا باید شکر گذاری انقلابی باشیم که حقیقت وجودی آن بر مبنا توحه به مردم و ارزش های دینی و اسلامی بنا نهاده شده است.

وی گفت:سردار حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک مکتبی بود که در مسیر متعالی کردن انقلاب گام های اساسی برداشت.

دانش گفت:انقلاب اسلامی راه برون رفت از شرق و غرب گرایی را باز کرد و نگاهی نو به حاکمیت دینی و سیاسی در جهان ایحاد کرد که انقلابی تمدن ساز بوده است.

وی گفت:بیانیه گام دوم انقلاب، راهبردی روشن در پاسداری از ارزش ها و آرمان های شهیدان و امام شهیدان است که ادامه این راه روشن نیازمند حهاد تبیین است.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت