پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1400 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 113470

زنگ انقلاب در مدارس استان نواخته شد

زنگ انقلاب» همزمان با آغاز دهه پر فروغ و مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در همه مدارس استان نواخته شد.

زنگ انقلاب» همزمان با آغاز دهه پر فروغ و مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در همه مدارس استان نواخته شد.

همزمان با این مراسم در یاسوج گلبانگ انقلاب در مدارس سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد طنین ‌انداز شد و زنگ انقلاب در همه مدارس استان به صدا درآمد.
مراسم نواختن زنگ انقلاب با حضور سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مدیرکل اموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی توسط پدر شهید «اسفندیاری»، نواخته شد.
این آیین به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.
امسال مراسم زنگ انقلاب به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اغلب پایه‌های تحصیلی به صورت زنده از طریق شبکه آموزشی «شاد» پخش شد.
بازگشت امام خمینی (ره) به ایران واقعه ‌ای مهم در پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود، امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ پس از ۱۴ سال تبعید به ایران بازگشت و در تهران مورد استقبال نزدیک به سه میلیون نفر قرار گرفت و این روز در تقویم رسمی ایران با عنوان روز آغاز دهه فجرانقلاب اسلامی تعیین شده‌ است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت