پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 بهمن 1400 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 113742

پیام امیدبخش متولی ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ معاصر ملت بزرگ ایران است؛ روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در پیامی به مناسبات دهه فجر انقلاب اسلامی آورده است؛
“برخیز که فجر انقلاب است امروز،
بیگانه صفت، خانه خراب است امروز،
هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد،
از لطف خدا نقش بر آب است امروز
این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ معاصر ملت بزرگ ایران است؛ روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد
و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.
انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته
از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با دستی خالی اما اعتقادی وسیع و راسخ، با اراده پولادی و با نیروی ایمان و معنویت و روحیه ایثار و شهادت کاخ‌های پر زر و زیور کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان و استکبار را خیره کردند.
اینجانب به عنوان خادم جامعه شریف و نجیب کشاورزی و تولید دهه مبارک و پرفروغ فجر را به رهبر معظم انقلاب و همه دولتمردان کشوری و استانی تبریک می‌گویم و نوید روزهای بهتر و امیدبخشی را در رونق تولید و پویایی کشاورزی این استان می‌دهم.
امروز و در استان کهگیلویه و بویراحمد، سنگر اصلی ما تولید و اشتغال است که پیشانی خدمات پرافتخار نظام اسلامی در چند دهه گذشته را می توان در عملکرد سازمان جهاد کشاورزی به عنوان فرمانده امنیت غذایی و در خط مقدم این جنگ اقتصادی به وضوح مشاهده کرد.
افتتاح ۱۷ پروژه مهم اقتصادی در زیربخش‌های مختلف باغبانی، شیلات، دام، طیور، آب و خاک، زراعت، آبخیزداری، صنایع تبدیلی و دیگر زیربخش‌ها تنها نمونه‌ای از خدمات انقلاب اسلامی به مردم است.
اینجانب مجددا دهه مبارک فجر را به همه هم‌استانی‌ها به ویژه جامعه کشاورزان، بهره‌برداران و تولیدکنندگان تبریک کی‌گویم و از آنها برای شروع فصل جدیدی از خدمت و تلاش و تشریک مساعی دعوت می‌کنم.
سید علی معتمدی‌پور
خادم بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت