پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 بهمن 1400 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 114765

نشست خبری گروه صنعتی راگا با اصحاب رسانه+تصاویر

راگا رایحه خوش زیبایی و سلامت به گزارش صدای جنوب؛مهندس عباس ابوحمزه مدیرعامل گروه صنعتی راگا درنشست خبری با خبرنگاران بیان کرد:روغن های گیاهی و دارویی راگا با بهره مندی از دستگاه های تولیدی داخلی و مزیت ۹۵ درصدی حفظ خواص گیاهان دارویی و بیش از ۵۴ محصول در عطاری ها و ۵ محصول در […]

راگا رایحه خوش زیبایی و سلامت

به گزارش صدای جنوب؛مهندس عباس ابوحمزه مدیرعامل گروه صنعتی راگا درنشست خبری با خبرنگاران بیان کرد:روغن های گیاهی و دارویی راگا با بهره مندی از دستگاه های تولیدی داخلی و مزیت ۹۵ درصدی حفظ خواص گیاهان دارویی و بیش از ۵۴ محصول در عطاری ها و ۵ محصول در داروخانه ها، برای رضایت مشتریان خود ضمن اخذ مجوزهای داخلی و خارجی اقدام به ارائه مشاوره تیم پزشکی و تضمین محصولات تولیدی خود با گارانتی بازگشت وجه نموده است.

مدیرعامل گروه صنعتی راگا گفت:این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه، رضایت مشتریان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است و با شعار پول مهم نیست، کار مهم است کارکنان خود را متعهد به تولیدات باکیفیت نموده است.

وی افزود:کیفیت محصولات راگا به گونه ایست که ۷۰ درصد رشد در بخش صادرات در سال ۱۴۰۱ پیش بینی گردیده و تمامی محصولات را در کارگاه تولیدی خود تولید و فرآوری می نمایند.

مهندس ابوحمزه اظهارداشت:راگا علاوه بر داشتن مجوز سیب سلامت (سازمان غذا و دارو) برای محصولاتش، تاکنون ۷ استاندارد رسمی بین المللی ایزو-استاندارد FDA آمریکا-استاندارد CE اتحادیه اروپا و نیز استاندارد Dr.Lee کشور چین را در خصوص محصولاتش کسب نموده و هرروزه سعی در افزایش استانداردهای محصولات خود دارد.

وی بیان کرد:این شرکت علاوه بر روغن های گیاهی و دارویی در تولید محصولات آرایشی نیز با تولید راگان و راگان طلایی موفقیت چشمگیری کسب نموده و برای حمایت از افراد کم توان، معلولین و نیازمندان بخشی از درآمد خود را به این عزیزان اختصاص داده است.

مهندس ابوحمزه گفت:برای خرید محصولات راگا نیازی به مراجعه حضوری ندارید و کافیست سری به فروشگاه اینترنتی راگا به نشانی http://raga-co.com  بزنید و همچنین در سفارشات بالای ۲۵۰ هزار تومان از مزیت ارسال رایگان محصولات این شرکت نیز بهره مند شوید.

خبرنگار:محسن زارعی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت