پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1400 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 114894

آنچه در خطبه های نماز جمعه لنده مطرح شد:

گلایه شدید امام جمعه لنده از بلاتکلیفی شهردار

امام جمعه لنده گفت:شورای شهرلنده نه تنها در سایه اختلافات شکل گرفته بلکه چهره ناشایستی از این شهر در استان به واسطه نداشتن تدبیر لازم معرفی کرده است که لازم است فارغ از مسائل سیاسی وقومی و قبیله ای و تنها با شایسته سالاری باید فردی به عنوان شهردار معرفی شود که متعهد و متخصص باشد تا مردم بیش از این با مشکلات مواجه نشوند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده ، امام جمعه لنده گفت:شورای شهرلنده نه تنها در سایه اختلافات شکل گرفته بلکه چهره ناشایستی از این شهر در استان به واسطه نداشتن تدبیر لازم معرفی کرده است که لازم است فارغ از مسائل سیاسی وقومی و قبیله ای و تنها با شایسته سالاری باید فردی به عنوان شهردار معرفی شود که متعهد و متخصص باشد تا مردم بیش از این با مشکلات مواجه نشوند.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت: همه مردم باید در رفع معارضات گره گشایی کنیم و نگذاریم بیشتر از این مردم با چالش مواجه شوند.

امام جمعه لنده تصریح کرد:شورای شهرلنده نه تنها در سایه اختلافات شکل گرفته بلکه چهره ناشایستی از این شهر در استان به واسطه نداشتن تدبیر لازم معرفی کرده است که لازم است فارغ از مسائل سیاسی وقومی و قبیله ای و تنها با شایسته سالاری باید فردی به عنوان شهردار معرفی شود که متعهد و متخصص باشد تا مردم بیش از این با مشکلات مواجه نشوند.

وی تاکیدکرد:از تلاش های خیلی خوب سرپرست شهرداری لنده قدردانی میکنیم ولی باید هرچه سریعتر تکلیف شهردار مشخص شود تا مردم از این بلاتکلیفی بیرون بیاییند.

محمودی اصل گفت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و ضرورت اجرایی کردن این مهم بر همه همه ما تکلیف است و باید در این زمینه تببین لازم صورت گیرد.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت